wtorek, 2 marca 2021

Moje ufo - odsłona druga

 Czas podsumować miesiąc luty w zabawie u Kasi. Dobrze, że jeszcze zdążyłam. Jakoś ostatnio dni mi się zlewają, czekam na rozwiązanie, a tu nic. Dzidzia nie chce przyjść na świat.

A oto i moje postępy



Zrobiłam 1303 xxx , co oznacza , ze razem jest juz 8203 xxx, a to oznacza 50.19% haftu za mną.

Pozdrawiam was gorąco, do zobaczenia 😘

Lanarte, Asian Lady in Blue 2

Druga odsłona mojej pani. Zakochałam sie w jej twarzy. Wzór jest dobrze opracowany , nie widać jakichś dziwnych plam, jak to można zauważyć w wielu wzorach polskich. 

Podoba mi sie ogromnie , ale czasu mam tyle co nic , wiec postęp jest jaki jest.

Z góry  przepraszam za jakość zdjęcia (robione wieczorem.).

A oto i ona 



szczegóły postępów w mojej pani do zabawy nowy haft na nowy rok 

- 3596.5 xxx 'co oznacza 10.53%, czyli w lutym zrobiłam 2740.5 xxx

Pozdrawiam was serdecznie i dziękuję, że tu zaglądacie. 


środa, 3 lutego 2021

Lanarte, Asian Lady in Blue

 Dzisiaj odsłona pierwsza mojej azjatyckiej damy. Nie mam jakiś wielkich postępów bo dopiero ja zaczęłam, ale trzeba podsumować styczeń w zabawie Nowy haft na Nowy rok.

Haft zaczęłam 30 stycznia i przez dwa dni zrobiłam 856 xxx.

Jako, że wyszywam go na Lindzie 27 co dwie nitki nie zrobiłam siatki w związku z czym już dwa razy prułam ☹️. Mówi  się trudno. 

A oto moje 856 xxx


I tak widać już szyję i lekki zarys oka 😀. Uwierzcie mi tak jest. Myślę, że twarz uda mi się skończyć w lutym. Chociaż nie powinnam nic obiecywać. W połowie lutego oczekujemy nadejścia na świat następnego członka naszej rodziny 😀. Czekamy na dziewczynkę 😀.

Postaram się coś jeszcze powyszywać, bo i inne zabawy też czekają na xxx w miesiącu lutym. 

Dzięki serdeczne, że tu zaglądacie. Pozdrawiam serdecznie 

wtorek, 2 lutego 2021

Moje ufo - odsłona pierwsza

 Jako, że zapisałam się na zabawę u Kasi, do 3-go każdego miesiąca trzeba pokazać nasze postępy ze starymi pracami.

W tym roku jako pierwsza praca do skończenia jest 

Home sweet home Renato Parolin. Udało mi się postawić ponad 1000 xxx. 

Oto moje postępy :

Tak bylo

A tak jest 


Dwie literki doszły 😉. Cieszę się, że wróciłam znowu do haftowania. 

Pozdrawiam was gorąco, do następnego razu. 

piątek, 29 stycznia 2021

Mystery sal 2

 Tym razem przedstawiam wam nowy sal. Jest to sal z wzorem autorskim pewnej włoszki. Poznałyśmy się na Facebooku i sledze ja już od kilku lat. Marta Salvatori (autorka wzoru) stworzyła swój pierwszy wzór i chciała się nim podzielić właśnie w  ten sposób i utworzyła grupę na fb-ku z tą zabawą.

Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i zapisałam się. 

Będzie to haft 234xx na 151 xx z małą ilością kolorów bo tylko 14 kolorów DMC. Części wzoru będziemy dostawać co miesiąc.

Oto pierwsza część 



Zapowiada się na uroczy wzorek. Zobaczymy co to będzie. 

Dziękuję, że jesteście i mnie odwiedzacie. Pozdrawiam was serdecznie, do następnego razu. 

czwartek, 21 stycznia 2021

Sal BB

 Dzisiaj pierwsza odsłona salu u Chagi.

Nie myślałam, że aż tak mi da popalić. Po pierwsze powrót do lnu, człowiek musi się przyzwyczaić do liczenia nitek. Po drugie wszystkie te petite stitches, masakra. Po trzecie ilość backstichy.

Nie myślcie sobie, że narzekam. Zakochałam się w tym hafcie. 

Jest to uroczy haft, ale wymagający skupienia. Dobrze, że części salu można wyszyć w ciągu trzech miesięcy. 

Nie mogę doczekać się efektu finalnego. Chaga dopieściła ten haft. Jest pełen szczegółów. Podziwiam autorkę za umiejętność przerobienia ilustracji w schemat xxx. 

Dziękuję Agnieszko za możliwość wyszywania trudnego haftu i uczenia się pewnych nowych  rzeczy.

A oto zdjecia :





Zobaczymy co będzie dalej. Mam nadzieję, że podołam. 

Dziękuję, że tu zaglądacie. 

Pozdrawiam Was serdecznie 


wtorek, 12 stycznia 2021

Nowy hafcik

 Zaczęłam robić następne maleństwo, za większy haft wezmę się już niedługo.

Na jednej z grup fb-owych dziewczyny zorganizowały zabawę. Miałyśmy wyszywac jedną mandalę przez 52 tygodnie, stwierdziłam czemu nie. Tylko, że nie umiałam robić tylko 120 xxx na tydzień (takie były wytyczne). Postanowiłam, że jak pozwoli na to  czas, zrobię kilka mandali.

Oto początek pierwszego 





Będzie to urocza kolekcja, kiedy wyprodukuję kilka 😃. Mam już kilka wybranych wzorów. 
Dziękuję, że tu zaglądacie. 

Pozdrawiam Was serdecznie. Do następnego razu. 


Moje ufo - odsłona druga

 Czas podsumować miesiąc luty w zabawie u  Kasi . Dobrze, że jeszcze zdążyłam. Jakoś ostatnio dni mi się zlewają, czekam na rozwiązanie, a t...