środa, 21 lutego 2024

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣

Tym razem zaczęłam wcześniej , zabaweczka jest z zestawu, który dostałam w prezencie 24.12 w kalendarzu adwentowym . Jeżeli ktoś ogląda mój kanał na YouTube wie, że codziennie w grudniu otwierałam woreczki kalendarzowe . Świetna zabawa. 

W tym roku również będę się w to bawić , tylko, że tym razem będą dwa kalendarze adwentowe. Już się nie mogę doczekać .

Ok. Wracamy do zawieszki. Zestaw od Luca-s'a. Tak się prezentuje 



Przyjemnie się to wyszywało. 

Jeżeli ktoś chętny , to TU znajdziecie short'a z przebiegu wyszywania gnoma 😁

Zapraszam na mój kanał YouTube Zamotany Świat Magdusii

Tutaj banerek do zabawy u Karoliny



Pozdrawiam Was serdecznie, do zobaczenia niedługo.

Magdusiiaa 


4 komentarze:

  1. Kocham takie skrzacik, cudnie wyszedl, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny gnomik! Cudnie na choince będzie wyglądał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny gnomek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog! Na pewno będę częściej odwiedzać. Zapraszam też na mojego nowego bloga - mylifeline.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...