sobota, 30 czerwca 2018

Powracam

Jak tytuł mówi „powracam” do haftowania. Mam już dość remontów , które się nie kończą !  Postanowiłam sobie, że oprócz pracy należy mi się też czas dla mnie. Dość! Remont i tak się nie skończy wcześniej jeżeli poświęcę godzinkę lub dwie na haftowanie.
Zaczęłam od zakupów , ponieważ moje rozpoczęte prace nie wiadomo gdzie są pochowane, zaczynam nowy projekt. Mały , ale od czegoś trzeba zacząć.
Oto co kupiłam







Trochę muliny , aida, len, kordonek. Mam zamiar codziennie coś robić. 
Oto co wychodzi na razie spod mojej igły. Hafcik dla mojej córci :)



Aida jest różowa , zdjęcie jest trochę przekłamane :).
Ciekawa jestem czy zgadniecie co to będzie ? 
To tyle na dzisiaj . 
Pozdrawiam serdecznie , do następnego postu ( mam nadzieję, że nastąpi to już wkrótce )

4 komentarze:

  1. Zaczyna się obiecująco, nie mam pojęcia co to.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kokardki to mi się z Myszką Minni kojarzą:-)
    Ale zakupy super!!!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że zdecydowałaś się wrócić - masz rację nic się nie stanie jak godzinkę lub dwie poświęcisz dla siebie. Życzę miłego haftowania i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, w zupełności :) Działaj :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...