wtorek, 2 października 2018

Podziękowanie

Chciałabym serdecznie podziękować Teresie z bloga

TERESA - haft krzyżykowy i biżuteria z koralików  za przeuroczą nagrodę pocieszenia, którą wygrałam w candy organizowanym na jej blogu.

Oto co do mnie dotarło:

śliczne drzewko z koralików (jedno, zdjęcie zapożyczone od Teresy)



zestaw kosmetyków ( perfum i krem do rąk)

oraz coś słodkiego

Zdjęcia zapożyczyłam z bloga Teresy, gdyż mój telefon został uszkodzony przez moją najmłodszą latorośl :(. 
Będę musiała kombinować aby wstawiać zdjęcia . W moim telefonie i tablecie miałam aplikacje do pisania bloga, a teraz klops ;). Oba sprzęty uszkodzone.
Dziękuję serdecznie Teresie za upominek. 



3 komentarze:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...