poniedziałek, 12 października 2020

Zakupy




 Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka z trzema zestawami do wyszywania.

Kupiłam je na jednej z grup facebookowych. 

Przypuszczam, że są to kity z Ali, ale co tam, raz się żyje. Zobaczymy jak się sprawują i czy warto na przyszłość kupić sobie je ze wschodu samemu. 

A oto i one :







Kit składa się z:

  •  kanwy 14ct + 2 igly
  • mulina na organizerze 
  • kolorowy wzór. 



Chociaż mam inne hafty rozpoczęte, chyba się nie powstrzymam  i postawię jakieś nowe  xxx :p. 

Ciekawa jestem, czy któraś z was już używała zestawu z Ali i jakie ma w związku z tym  wrażenia i spostrzeżenia. 

Pozdrawiam was serdecznie. 


8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w stawianiu krzyżyków.
    Też niedawno zamówiłam wzór z Ali i jedyne z czego jestem zadowolona to jakość wzoru. Pisałam o nim tutaj: https://hafciki.blogspot.com/2020/04/srednio-zmieszana.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, będzie się działo... Tez mam kilka zestawów na stanie, jednak nie są kupione na Ali więc nie pomogę. Też mnie kuszą, ale twardo postanowiłam "nie ciągnąć kilku srok za ogon" ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to są zestawy z Alli, ten koń szczególnie mi się podoba. Co do jakości to w większości przypadków wzory były ok, czasem brakło mi muliny. Wolę jednak te z polskich sklepów. To będziesz miała teraz fajne zajęcie na długie jesienne wieczory, miłego wyszywania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialam zobaczyć jakie one są, dużo dziewczat poleca.
      dzieki :),teraz sobie powyszywam :D

      Usuń
  4. Piękny ten z psiakiem na końcu.
    Ciekawa jestem jak wyjdzie :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja som si kúpila tú poslednú súpravu s bulldogom a je nádherná, mám ju na blogu :-) ale mala som málo muliniek a musela som si ich dokúpiť...
    Tak pekné vyšívanie,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestawy. Nigdy nie zamawiałam na Ali ale ten koń już od dawna mnie kusi.Widziałam go gotowego z takiego zestawu i był piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś o mnie pamiętał 😄, zestawy są fajne, ale zobaczymy jak się je robi. Jak skończę jeden obrazek to napiszę o moich wrażeniach o zestawie z Ali. Pozdrawiam

      Usuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...