środa, 3 lutego 2021

Lanarte, Asian Lady in Blue

 Dzisiaj odsłona pierwsza mojej azjatyckiej damy. Nie mam jakiś wielkich postępów bo dopiero ja zaczęłam, ale trzeba podsumować styczeń w zabawie Nowy haft na Nowy rok.

Haft zaczęłam 30 stycznia i przez dwa dni zrobiłam 856 xxx.

Jako, że wyszywam go na Lindzie 27 co dwie nitki nie zrobiłam siatki w związku z czym już dwa razy prułam ☹️. Mówi  się trudno. 

A oto moje 856 xxx


I tak widać już szyję i lekki zarys oka 😀. Uwierzcie mi tak jest. Myślę, że twarz uda mi się skończyć w lutym. Chociaż nie powinnam nic obiecywać. W połowie lutego oczekujemy nadejścia na świat następnego członka naszej rodziny 😀. Czekamy na dziewczynkę 😀.

Postaram się coś jeszcze powyszywać, bo i inne zabawy też czekają na xxx w miesiącu lutym. 

Dzięki serdeczne, że tu zaglądacie. Pozdrawiam serdecznie 

4 komentarze:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...