niedziela, 28 maja 2023

Folkowe koguty

 Jednego dnia znalazłam na fb-ku ogłoszenie, że szuka się hafciarki do przetestowania wzoru. Ogłoszenie to dała pasmanteria Haftix. Jako,że tam często robię zakupy postanowiłam zgłosić moją osobę. Nie spodziewałam się,że pan Grzegorz mnie wybierze. A jednak. 

Po kilku rozmowach zostały mi przesłane materiały. Poproszono mnie o przetestowanie wzoru od Igiełka MB, Folkowe koguty. Od razu zabrałam się do pracy. 


Po jakimś czasie okazalo się,że zrobilam malutki błąd, ale przez to musiałabym spróć ok 400xx. Robiłam wszystko byleby nie pruć, nienawidzę tego.


W końcu po czasie zniechęcenia wróciłam do haftu i go ukończyłam.

Wyszedł uroczo, naprawdę spodobał mi się, a już szczególnie po praniu i prasowaniu.



Materiał, który użyłam to kanwa polska od Tajlur , a nici to Ariadna. Świetne wyszły te kolorki 😍😍.

4 komentarze:

  1. Piekna praca , koguciki rewelacyjne ,brawo.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, nie lubię pruć i cię rozumiem.Hafcik uroczy, folkowy, jak wycinanka łowicka.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki bardzo energetyczne. Koguciki śliczne. Też nie lubię pruć i zawsze kombinuję jak naprawić błąd, żeby zbytnio nie rzucał sie w oczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft i bardzo optymistyczny. Z powodzeniem bym powiesiła taki obraz. Wyszło cudnie. Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...