środa, 30 sierpnia 2023

Mini SAL - Letni domek

 No cóż , skończyłam wyszywać ten przeuroczy wzorek. Zostało mi tylko jeszcze go wykończyć, w sumie wiem jak, ale jeszcze nie mam wszystkich materiałów.

Dużo osób wyszywa ten wzorek razem z nami, z czego się bardzo cieszę, może nie na blogach, ale instagram furkocze od nowych domków.

a oto i on 



Wyszyłam go na lnie cashel 28ct, ręcznie farbowanym, nićmi DMC

Teraz we wrześniu kiedy zacznie się jesień rozpocznę jesienny domek. Oczywiście zapraszam chętnych do wyszywania kolejnego domku. Wzór jest od crocette a gogo , tam znajdziecie wiele ciekawych wzorków free.


Chcecie go zobaczyć lepiej? Zapraszam na mój nowy film, który się ukaże dzisiaj



Pozdrawiam serdecznie





4 komentarze:

  1. Domek jest bajeczny, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jest tyle osób chętnych do wspólnej zabawy :) I czekam z niecierpliwością na wykończenie pracy, bo na pewno będzie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszedł. Mój również skończony i już zabrałam się za jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój skończony domek http://kress-ka.blogspot.com/2023/09/mini-sal-crocette-gogo-summer.html?m=0

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...