piątek, 31 marca 2023

zawieszka z ptaszkiem

Powiem wam szczerze, że ostatni miesiąc był tragiczny w xx. Jak styczeń był cudowny , tak luty i marzec to porażka 😭. 
Stawiam coś , ale to nie jest to samo co w styczniu. Mam nadzieję,że szybko mi to minie i jakoś w kwietniu będę haftować bez problemów.
Miałam też przerywnik w postaci szydełka , ale to nie jest wymówka żeby nie haftować 😉
Jak tytuł sam mówi wiadomo o co chodzi. Dzisiaj pochwalę się malutka zawieszka na choinkę , która zrobiłam w ramach zabawy choinka 2023
A oto i ona 

Urocze maleństwo do kompletu z zawieszką z zeszłego miesiąca 😁


Autorka schematu ta sama. Znajdziecie ten i inne ciekawe schematy na jej blogu.

a jako,że praca skończona ( mała, bo mała, ale jest ) podam ją do zabawy u Reni



Pozdrawiam was serdecznie!!


10 komentarzy:

  1. Słodka ta zawieszka ,koraliki dopełniają całość
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna zawieszka. Ja niezmiennie podziwiam xxx bo nie lubię ich sama stawiać 😁 Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna zawieszka! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała poduszeczka...bardzo świąteczna ! :)
    U mnie przestój już od stycznia i też marzę aby reszcie odzyskać trochę czasu i spokoju aby pokrzyżykować.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie małe prace bardzo mi się podobają, miałaś spadek energii ale widać , że już wena wraca 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Może małe ale prześliczne i oczywiście dokończone i gotowe do zawieszenia :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...