poniedziałek, 20 lutego 2023

Zawieszka z balwankiem

U mnie dalej święta 🤣. Może to i dobrze. 
Zapisałam się do zabawy choinka 2023 , więc czas się wywiązać i pokazać wam co stworzyłam. 
Jako, że jestem ostatnio trochę zajęta udało mi się zrobić tylko takie maleństwo. Jest to darmowy wzór od Alioka design. Wyszywałam na aidzie 16ct, niteczki to zbieranina różności z pudełka, a koraliki też nie wiadomo skąd. 



Małe, ale cieszy 😁
Tutaj baner do zabawy



Dzisiaj krótko. Do zobaczenia, dziękuję za komentarze i pozdrawiam Was gorąco

13 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj pochowałam ostatnie akcenty, które były związane z BN (poszewka na jaśka i rękawice kuchenne hihi).

    Zawieszka jest bardzo fajna i też lubię sama dobierać kolory :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też jeszcze coś się znajdzie świątecznego :D

      Usuń
  2. Śliczna zawieszka na choinkę :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka cudna :) I od razu nabieram ochoty, aby też jakąś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zawieszka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy wzorek, idealny na zawieszkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bałwanek - też go mam na swojej choince.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalna zawieszka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i ponadczasowy motyw wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...