piątek, 29 stycznia 2021

Mystery sal 2

 Tym razem przedstawiam wam nowy sal. Jest to sal z wzorem autorskim pewnej włoszki. Poznałyśmy się na Facebooku i sledze ja już od kilku lat. Marta Salvatori (autorka wzoru) stworzyła swój pierwszy wzór i chciała się nim podzielić właśnie w  ten sposób i utworzyła grupę na fb-ku z tą zabawą.

Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i zapisałam się. 

Będzie to haft 234xx na 151 xx z małą ilością kolorów bo tylko 14 kolorów DMC. Części wzoru będziemy dostawać co miesiąc.

Oto pierwsza część 



Zapowiada się na uroczy wzorek. Zobaczymy co to będzie. 

Dziękuję, że jesteście i mnie odwiedzacie. Pozdrawiam was serdecznie, do następnego razu. 

1 komentarz:

  1. Zapowiada się piękny haft;) Nie mogę się doczekać kolejnych odsłon. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...