poniedziałek, 30 stycznia 2023

Choinka 2023 #1

Zabierałam się do napisania tego postu już nie wiem jak długo. Właściwie post mogłam dawno napisać, ale czekałam z wykończeniem hafciku zrobionego na tę okazję. 

Sam haft był moim pierwszym finiszem stycznia , zrobiłam go 7 stycznia, ale nie chciało mi sie go wykańczać.

tak wyglądał przed wykończeniem


Przeurocza skarpetka 😍

W końcu dzisiaj zabrałam sie za zagospodorowanie pracy. Chciałam zrobić go w inny sposób, ale cóż. Wyszło jak wyszło.
Oto on


Na razie zostanie tak , jeżeli mi się będzie chciało to zmienię.

Jest to praca na zabawę u xgalaktyka2 CHOINKA 2023


Ale moja praca może być równiez podpięta do zabawy u splocika RĘKODZIEŁO I PRZYSŁOWIA , ALBO... - styczeń

przysłowie , które wybrałam to: 

Za pieniądze kupisz dobrego psa, ale nie kupisz za nie merdania jego ogona.

a słowo PIES



Mam nadzieję, że mój piesek wam sie spodoba.

Dziękuję serdecznie za komentarze pod poprzednimi postami , dobrze jest wiedzieć , że jednak ktos czyta to co piszę. Jesteście cudowne. Pozdrawiam Was serdecznie .









8 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik :-) Intryguje mnie to alternatywne zagospodarowanie :-)
    Jasne, że czytam :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeslodki piesek wyszedl, piekna świąteczna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny psiak, fajny haft.
    Ale dlaczego skarpetka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie to miałabyć ozdoba w kształcie skarpety , ale coś mi nie poszło i zrobiłam tak. Ten wzór należy do serii właśnie skarpetek choinkowych

      Usuń
  4. Słodki piesio.
    Mogłaś go dać z powodzeniem na styczniowa dekorację - jest neutralna, a poduchę walentynkową wpisać na luty.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny psiak. Powodzenia w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...