środa, 4 stycznia 2023

Powrót, mam nadzieję na stałe

 Nie wiem jak to się dzieje, ale za każdym razem kiedy rozpoczyna się nowy rok , ja odświeżam mój blog. To nie , że ja tak specjalnie ,ale zawsze tak wychodzi. No może nie znowu tak co rok, bo od ostatniego postu minęło 1,5 roku

Teraz większość ludzi znajdziesz na Facebooku czy Instagramie, coraz mniej osób zagląda na blogi, a przecież tak niedawno było tu nas sporo i wrzało jak w ulu od nowych postów. 

Uwielbiałam mój poranny rytuał, dzieci szły do szkoły , a ja z kawą siadałam do laptopa i sczytywałam wszystkie wasze nowinki.

Mam nadzieję, że tegoroczne odnawianie bloga zwiąże się z pozostaniem na nim i prowadzeniem go regularnie. Zobaczymy , ściskam za mnie kciuki.


Jak to nowy rok , nowe postanowienia hafciarskie. 

-postarać się nie zaczynać nic nowego i skupić się na starych , niedokończonych pracach . Oczywiście mówię tu o dużych pracach , nie mówię tu o jakiś zabawach , czy Baśkach( wzorach Barbara Ana Designs). Mam zamiar zrobić kalendarz adwentowy , jakiś sampler , na wyzwanie roczne w Samplerowni , no i inne maleństwa na potrzeby konkursowo-zabawowe.

-wywiązać się z wyzwania rocznego na grupie haft wzory xsd . Postanowiłam zgłosić dwie prace . Muszę zrobić 1309 xx tygodniowo. Myślę ,że dam radę . 

Coral peonies z Dimensions


(tyle mam obecnie 12,5%)


Sailor Moon , tak to nazywam roboczo, wzór dostałam od koleżanki , wiec nie wiem od kogo on jest.

(zdjęcie z symulacji sagi)

(tyle mam obecnie , 12%)


Życie pokaże , na pewno coś wskoczy po drodze , ale to później.

Trochę się u mnie zmieniło, należę do wspaniałej grupy hafciarek , z którymi na co dzień rozmawiam na czacie i dzięki nim zmieniło mi się trochę spojrzenie na haft.

Mam swój kanał na youtube , na którym staram się regularnie wstawiać filmiki. Chociaż nie zawsze mi to wychodzi, ale staram się .  Tu macie link , kanał się nazywa jak mój blog - Zamotany świat Magdusii.

To tyle na dzisiaj, myślę, że będę się tu pojawiać , więc co mi umknęło  dzisiaj wstawię w przyszłości.

10 komentarzy:

  1. Cieszę się że jednak postanowiłaś wrócić. Ja też uważam, że fb czy insta to nie to samo co blog. Dlatego mimo wszystko ciągnę mojego bloga po przeprowadzce na Wordpress, ale jednocześnie staram się udostępniać posty w mediach społecznościowych. Bedę zaglądać i sprawdzać twoje postępy ;)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę na nowo się wprawić :). mam nadzieję, że będzie jakoś to szło. na blogu zawsze można więcej opisać. cieszę sie już na mój powrót. dziękuję za życzenia, które odwzajemniam :)

      Usuń
  2. Witaj z powrotem, faktycznie długo Cię nie było. Powodzenia w realizacji zamierzeń. :) Blog ma jednak ten swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. czas leci , nawet nie wiesz kiedy to minęło. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę pilnować, aby notki pojawiały się jak najczęściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogi wracają do życia, ponieważ nie ma jak tu. :)
    Cieszę się, że masz ochotę pobawić się u mnie.
    Dopisałam Cię do listy i dodałam do zakładki z odwiedzanym blogami, dzięki czemu będę widziała nowe Twoje wpisy, a to pozwoli częściej do Ciebie zaglądać.
    Mam nadzieję, że podlinkujesz mnie do Twojej listy blogów.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dawna cię obserwuję :)

      Usuń
    2. Miałam na myśli Listę blogów tu, w zakładce z prawej strony, bo ta lista sprawia, że trafiamy do innych blogów i pokazuje bieżące wpisy w blogach.
      Zapomniałam wcześniej napisać, że świetne hafty masz rozpoczęte. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Miło Cię zobaczyć tutaj znowu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Peonie przepiękne! Trzymam kciuki za realizację planów i cieszę się, że znów tutaj jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...