Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

czwartek, 23 sierpnia 2012

Zazdrosc

Nie wiem jak inni, ale mnie ,az zazdrosc bierze gdy ogladam blogi innych dziewczyn. Wszystkie takie kolorowe od nowych prac, wydaje sie, ze codziennie cos tworza, a ja ledwie 10 krzyzykow postawilam.
Chociaz teraz nie mam za bardzo czasu, gdyz szukamy domu z mezem. Na razie mieszkamy u tesciowej.

A oto widok z balkonu mojej tesciowej :



jakbym sie wychylila bardziej mozna by bylo zobaczyc Etne (tam gdzie jest strzalka) .

 


1 komentarz:

  1. nie ma czego zazdrościć, jak się rozkręcisz to my będziemy zazdrosne:)))) a jak znajdziecie dom, później pewnie będziecie go urządzać po swojemu , a to tez czasu zabiera więc pomalutku, powolutku i też będziesz się chwalić pracami:) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )