Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

sobota, 28 grudnia 2013

Wygrane candy:)

Zapomniałam pochwalić się wygraną z zabawy u Krecika :). Przesłała mi cudną niespodziankę.
Oto ona:






Prześliczna serweta oraz hafcik , no i przydasie. :), no i oczywiście cukiereczki.
Dziękuję ci z całego serca:) . Ucieszyłam się mocno widząc twoją paczkę wśród rzeczy przywiezionych z Polski przez mojego męża.


Druga rzecz jaką chciałam wam pokazać to wykonany przeze mnie szalik. Widziałam go na tylu blogach i spoglądając na filmiki na youtubie stwierdziłam, że dam sobie radę.
Był to prezent dla mojej teściowej. Jako, że pierwszy raz go robiłam, pierwszy raz użyłam drutów efekt jest zadowalający .
Prosty w wykonaniu, a dający fajny efekt.





Użyłam trzech kłębków i może dlatego wyszedł dość długi dla mojej teściowej, dlatego dokupiłam następne dwa , i mam zamiar zrobić drugi, ale krutszy, a ten prześlę mamie :)


Pozdrawiam was gorąco oraz dziękuję serdecznie za życzenia świąteczne :)

                      Magdusiaa

piątek, 27 grudnia 2013

Wymianka karteczkowa:)

Dziś szybciutko, ops wydaje mi się, że co post piszę " dziś szybciutko" . Pochwalę się karteczkami , które do mnie przyszły dzięki wymianie karteczkowej u Hanulka , no i pokażę, które ja zrobiłam:)

Pierwsza, ktora przyszła jest od Mangosi:





(dzięki za prześliczne zawieszki :))


Druga, która do mnie przyleciała jest od drugiej Małgosi:




(uroczy pingwinek :))

Sama wysłałam jedną do organizatorki - Hani, a druga poszła do Iwony, oto one:




przepraszam za jakosc zdjec :(

Pozdrawiam was serdecznie :)
              
Magdusiaa


wtorek, 24 grudnia 2013

Życzenia

Witajcie ,
Dzisiaj ta szybciutko, już po północy więc mam dzisiaj 24.12

Więc z tej okazji :

Gdy pierwsza gwiazda zaiskrzy na nieba koronie
Gdy na białym stole blask świec zapłonie
Gdy Boży opłatek weźmiecie w swe ręce
Przy Was będą me myśli, z Wami będzie me serce
Gdy zbierzecie się wspólnie w rodzinnym gronie
Gdy szczerze i mocno uściśniecie swe dłonie
Jest jeszcze ktoś daleko kto o Was myśli i o Was pamięta
Ktoś, kto w dalekim kraju spędza bez Was Święta
Pomimo smutku ze nie mogę być tam razem z Wami
Chce Was mocno otulić ciepłymi życzeniami
I podzielić się z Wami ta wspaniałą nowiną
Że Bóg nas dziś uraczył malutką dzieciną

Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za każde dobro 
Pa 
          Magdusiaa



poniedziałek, 23 grudnia 2013

Prezenty :)

Dzisiaj chciałabym się pochwalić prezentem , który dostałam od Kasi.
Jakiś czas temu zapisałam się u niej do zabawy w " podaj dalej" i oto co do mnie przyszło:





Na początku miałam problem z obrazkiem w ramce , tzn. Nie wiedziałam gdzie góra, a gdzie dół;)
W sumie to jak kto postawi tak ma ;). Powiem wam, ze paczuszka pachniala  z daleka .
Dzięki serdeczne Kasiu :) sprawiłaś mi swoją paczką wielką radość.
Oczywiście ogłaszam i u siebie zabawę
Proszę dwie chętne osoby o komentarz, a ja postaram się przesłać prezenciki w ciągu trzech miesięcy:). Zaznaczam "postaram się" , może być później lub wcześniej.  Jak na razie paczuszki z pierwszej zabawy w podaj dalej dopiero wyślę jutro.
Pozdrawiam serdecznie
                                   Magdusiaa


wtorek, 17 grudnia 2013

Święta tuż, tuż....

Święta już tuż tuż, a ja znowu nie czuję atmosfery świątecznej. Może dlatego, że jestem za granicą, może ,że jak narazie nie mam tutaj swojego miejsca . Mieszkamy jak narazie u mojej teściowej i jakoś nie chce mi się ozdabiač jej domu. Brzmi to źle , wiem , no ale cóż mogę na to poradzič.
W dodatku mamy małe problemy w związku z pracą mojego męża.
Nie jestem w nastroju świątecznym, tylko dla dzieci przyozdobiłam choinkę ( tutaj choinka już stawiana jest 8 grudnia ).
Nie mam za bardzo czym się pochwalić, nie mam teraz za bardzo czasu dla siebie, moja teściowa wróciła ze szpitala po operacji kolana,
Wysłałam kartki do dziewcząt z wymianki karteczkowej u Hanulka, mam przygotowane paczuszki z podaj dalej, a nie mam czasu ich wysłać :(
I dalej narzekam...
 Przepraszam Was za to moje narzekanie, ale czasem jest łatwiej napisać coś tutaj, a nie dusić wszystko w sobie.
Jedyne co mogę pokazać to jakiś postęp w mojej świątecznej bombce
Oto ona:



Dziękuje wam , że jesteście ze mną, a w następnym poście pochwalę się prezentem od Kasi, witam też nowe osoby , ale moja lista zginęła więc nie wiem kogo mam powitać:(
Pozdrawiam

czwartek, 5 grudnia 2013

sal Lizzie Kate

Dzisiaj szybciutko, gdyż jest już 5 grudnia ,mija termin publikacji ostatniego obrazka z salu u Hanulka :)
Oto on:


Właśnie go skończyłam :). Dziękuję ci Haniu za super zabawę, dzięki temu salowi poznałam wiele ciekawych blogów i oczywiście osób.

Pozdrawiam
         
                    magdusiaa

środa, 4 grudnia 2013

Tusal

Powiem wam, że ostatnio zaniedbuję bloga, często zaglądam do was, ale sama nic nie piszę . Wina jest oczywiście moja, nie tworzę nic nowego, albo na razie nie mogę nic pokazać bo muszą najpierw prezenciki dojść do adresatów.
Więc tak poprawdzie nic ciekawego u mnie się nie dzieje, może oprócz tego, że wczoraj Etna wybuchła i miałam na balkonie trochę popiołu :)

Człowiek sobie nie zdaje sprawy jak ten czas szybko leci, a tu już ostatni miesiąc w roku .

Nie pozostaje mi nic więcej jak pokazać mój słoiczek .
Oto on

Dzieękuję Cyber-Julce za fajną zabawę
Obiecałam wam jeszcze candy, ale chyba musicie jeszcze troszeczkę poczekać. Mam małe problemy , które muszę rozwiązać, ale potem obiecuję nową zabawę.
Pozdrawiam was serdecznie i dziękuję, że mnie odwiedzacie.
     
                 Magdusiaa

środa, 27 listopada 2013

czwartek, 7 listopada 2013

Spóźniona.....

Jak zwykle nie zdążyłam z obrazkiem z Salu Hanulkowego :(. Staram się , a tu zawsze coś pilniejszego wypadnie:)

No, ale są:

PAŹDZIERNIK





LISTOPAD



Został tylko jeszcze jeden.

Zapisałam się jeszcze na wymianke karteczkowa u Hanulka 




Pozdrawiam was gorąco
magdusiaa

niedziela, 3 listopada 2013

TUSAL listopadowy

Powiem wam , że w tym roku mam wyjątkowo ciepły listopad :) , z czego się cieszę, kto lubi zimno.
Mój słoiczek jest w otoczeniu czerwonych papryczek , które suszę.


Jakoś blade to zdjęcie:)

Witam w moich skromnych progach nowe osoby : Anulek  i  Za. Pozdrawiam was serdecznie i obiecuję się odezwać w najbliższych dniach( obiecałam nowe candy) 

Pa 
magdusiaa





czwartek, 17 października 2013

Salowo

Dzisiaj salowo bedzie. Jak wczesniej wam pisalam mam tesciowa w szpitalu i za bardzo nie mam czasu na haft. Do tego doszly jeszcze urodziny mojego M i same widIcie , ze na przyjemnosci malo czasu.
Chwale sie wiec tym co mam

pierwsza kartka bombki :)


a tu poczatek drugiego salu bozonarodzeniwego




tym razem robie na lnie , wyjdzie mi malutka ta choinka, gdyz robie co jedna osnowe


**************

Widze, ze pojawily sie nowe osoby , ktore obserwuja moj blog ( z czego ogromnie sie ciesze :)), witam
Iskierke, Malgosie, Jo Oliveira

Tak sobie pomyslalam ,ze na pierwsze urodziny bloga nie zrobilam , zadnego candy, wiec teraz na setke obserwujacych musze cos zrobic. pomysle nad tym i cos przygotuje w ciagu tygodnia.

Pozdrawiam Was goraco
                                magdusiaa

czwartek, 10 października 2013

Kurczaczek

Znowu zajrzałam do bloga  Lelly i znalazłam fajny tutek na zawieszkę kurczaczka klick. Ogromnie mi się spodobał dlatego postanowiłam go sobie zrobić.
a oto i on w całości ;)




bardzo łatwo można go wykonać , szkoda, ze nie miałam jakiegoś fajnego materiału z jakaś ciekawa fantazją, ale musimy się zadowolić tym co mamy :)

Pozdrawiam serdecznie 
magdusiaa

Lody, lody , lody !

Następne dwa lodziki powstały w naszej zabawie RR-owej YummY. Tym razem na kanwie Kasi




Miałam je skończyć do poniedziałku, ale moja teściowa pojechała do szpitala i miałam w związku z tym małe urwanie głowy , wiec przez ostatnie 4 dni nawet nie dotknęłam igły.Miałam pewne trudności w wyszywaniu  dla Kasi, gdyż  stawia ona  odwrotnie (jak dla mnie) krzyżyki i czasem zapominałam się i robiłam je po swojemu. Nie obyło się więc bez prucia. No ,ale skończyłam. Jutro  prześlę kanwę dalej do Ani, mam nadzieje ,że poprzednie kanwy do niej doszły. Nie orientuje się w tym, nawet nie mam maila do niej aby się zapytać.
Dzięki serdeczne za to, ze mnie odwiedzacie.

Pozdrawiam serdecznie 
magdusiaa

poniedziałek, 7 października 2013

Jesienna wymianka

W końcu mogę pochwalić się wymianką z Ela. Jako, że to moja pierwsza wymianka troszkę się bałam czy przypadkiem będzie się podobał prezencik. Czy może nie za mało zrobiłam? Czy dojdzie na czas ? itp.
Więc w sumie dość szybko wysłałam ( i żyłam w stresie czy aby na pewno doszła).
Sama też otrzymałam szybciutko (jeszcze we wrześniu) i musiałam czekać z pochwaleniem się aż do dzisiaj.

to są rzeczy , które sama przygotowałam:




a te dostałam od Eli :)


Z tego co wiem podobało się Eli to co jej wysłałam, ja ogromnie się ucieszyłam z serwetki, a moja Weronisia zakochała się w torebce ( kwiatki - broszki można odpinać i przypinać gdzie się chce ), czekoladki w ciągu 5 minut zniknęły, a świeczki pachną nawet bez zapalenia. Dziękuję organizatorce wymianki, tj. Kindze za zorganizowanie zabawy.

Jak pisałam jest to moja pierwsza wymianka i ogromnie  mi się spodobała, więc na pewno jeszcze się na jakąś zapiszę.
Pozdrawiam
                               magdusiaa


sobota, 5 października 2013

Nic nowego - TUSAL

Dzisiaj niczym się nie pochwalę ;) Dzisiejszy post jest poświęcony mojemu słoiczkowi. Pierwszy raz po wakacjach w całości. Zakrętka wróciła z urlopu ;), w końcu są razem ;p


Już prawie jest pełen,
W tle moje miasteczko, a nad nim zachmurzone , jesienne niebo. Może tego nie widać na zdjęciu, ale pogodę mamy do niczego :(. Słoneczko nas opuściło.
Doczekaliśmy się i my jesieni.

*************
Promyk - nie jestem pewna co do bombki, ale myślę, że zrobię bordowa poduchę.
Agnieszko Ka masz w zupełności racje, jakoś tak bardziej pociechy nasze brykają sobie jak haftujemy, chyba dlatego, ze mama nie poświęca im uwagi :)
Kasiu G -wiem, wiem,jak ci pisałam najważniejsze jest to, ze każda z nas na koniec zabawy RR- owej będzie miała własny obrazek - pamiątkę.:)
Witam również w moich skromnych progach następną Agnieszkę 
Pozdrawiam was serdecznie 

                                       magdusiaa

czwartek, 3 października 2013

Znowu bombka :)

A tak nie miałam co robić (tzn zawsze coś jest do zrobienia, ale w chwili obecnej wolałam sobie popisać ;)) i postanowiłam opublikować następny kawalątek moje bombki . Coraz bardziej mi się podoba .


Rośnie , rośnie  powolutku. Kilka razy się pomyliłam, ale na szczęście szybko błędy znajdowałam , tak to jest jak się haftuje przy dzieciach. " mamo chcę jeść, mamo chce mi się pić , mamo mogę pooglądać bajki " itp.......

No i oczywiście posuwam się też z RR YummY, jak na razie wyszyłam lodzika na kanwie Betty, została mi jeszcze kanwa Kasi G i mam nadzieję się z nią szybko uporać , aby w poniedziałek szybko posłać dalej.

Nie wiem jakim cudem jeszcze raz wyszywam tego lodzika ,ale tak wyszło więc niech tak jest.

*****************

Dziewczęta chciałabym serdecznie podziękować wam za życzenia, miło jest otrzymać je od kogoś innego niż rodzina :)
Wnioskuję, z pozostawionych komentarzy , że nasz rocznik 80-ty zaobfitował w wiele dziewcząt , które kochają rękodzieło :)
W końcu należymy do wyżu demograficznego :)
Witam u siebie Agnieszkę

Pozdrawiam was serdecznie 
                                                     magdusiaa

niedziela, 29 września 2013

Bombka cz. 1


Jak przez całe wakacje milczałam , tak teraz czwarty post w ciągu 10 dni. Wow szaleję ;) . Oczywiście żartuję:)
Tak jakoś chce mi się pracować i się z tym dzielić z wami.
Tylko mam nadzieję ,że w końcu coś skończę. Tyle prac mam pozaczynanych, a żadnej nie mogę ukończyć  :(
Staram się ,ale różnie z tym bywa.
Dlatego postanowiłam postarać się jeszcze bardziej i skończyć to co zaczęłam.
 No ,ale napotkałam po drodze wzory co mnie urzekły , więc dochodzą następne do długiej kolejki .... już taka jestem 

Tutaj wam przedstawiam początek mojej bombki świątecznej. Powiem wam , że bardzo fajnie mi się ją wyszywa. 

mulina DMC 498
aida 18-tka zweigart ecru

Nie mogę tyle narzekać , w końcu na pewno ukończę je wszystkie.
A tak w ogóle to jest WASZA wina. Czemu tyle pięknych rzeczy haftujecie ;)? Zrujnujecie mnie hihihi

Ok , na dzisiaj kończę, a odnośnie zeszłego postu dziewczęta ja tak sobie żartowałam o tych 33 latach i starości ;) No i Kasiu masz oczywiście rację, a ty Renka powiedz mi jak to zrobiłaś ,że dotąd nie farbowałaś włosów?

 jutro świętuję moje 33 latka :) , tiramisu zrobione i jakiś placek jeszcze buchnę z rana i mam nadzieję, że mój kochany mężuś o mnie  nie zapomni.

                              pozdrawiam            
                                              magdusiaa

czwartek, 26 września 2013

Cd.....


Dzisiaj następny kwadracik SAL-owego kalendarza :)
W końcu mamy wrzesień no nie ?

Patrząc na brakujące miejsce zdaję sobie sprawę,że już niedługo koniec roku. Jak ten czas leci, ufff starzejemy się ;)
Mi już niedługo stuknie 33, dzisiaj przyjrzałam się moim włosom i znalazłam SIWE!!!! Nie będę tak narzekać, bo zmarszczek jak na razie jest malutko ;)

Pozdrawiam was serdecznie i dziękuję za komentarze , które naprawdę bardzo pomagają i motywują do dalszej pracy

                                                                        magdusiaa

poniedziałek, 23 września 2013

Nadrabiam

Dzisiaj króciutko, aby nie zanudzać :). Nie idzie mi za bardzo, ale następny obrazek z SALU u Hanulka skończony :)
Sierpień się kłania,a wrzesień już ma ramkę.



muszę się sprężać bo inne prace czekają
Pozdrawiam gorąco
                               magdusiaa