Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

niedziela, 4 sierpnia 2013

Podaj dalej

Ostatnio was zaniedbuje strasznie :( To nie jest tak, ze nie chce pisać, ale po prostu nie ma o czym. Jestem na wakacjach w Polsce i używam sobie ;)
Odpoczynek na całego. Nie mam czasu na to , aby wyszywać.
 Kilka xxx postawiłam, ale naprawdę nie ma czym się chwalić.

Po drugie nie mogłam za bardzo pisać gdyż tutaj mam tylko mojego mini IPOD-a, a tam nie wiem dlaczego nie mogę pisać postów.
Komentarze tak, i odwiedzam was rowniez, ale postów zero .
Dzisiaj to inna sprawa, gdyż mój maz przybył do nas z laptopem wiec szybko wykozystuje okazje do napisania kilku slow i pochwalenia się prezentami z "podaj dalej ", które do mnie zawitały ;)

Pierwszy prezent zawitał od Mysi z Mysiowego zakatku




Przeuroczy hafcik co podbił moje serduszko. Dzięki serdeczne Mysiu !!! Przydasie na pewno wykorzystam , a cukierasy i kawka zniknely w mig.


Drugi prezencik przyleciał do mnie od Weronki z Radosnej tworczosci Weronki.
Patrzcie jakie cuda ona mi przyslala :)




bardzo sprytnie ozdobiony notesik :)
 


a tu wiedziała chyba Weronka , ze jestem poczatkujaca i wiele krwi wylałam w walce z igla ;)
i na koniec malusieńki aniołek , co mi podebrała sprytnie moja córcia.
 
 
Wiec zapewne domyślacie się , ze sama chce oglosic zabawę w PODAJ DALEJ !!!
tu sa zasady skopiowane od Mysi, która zas skopiowała od Chagi:
ZASADY:

1. Do zabawy zapraszam osoby aktywnie prowadzące blogi.
2. Dwie pierwsze osoby które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie, otrzymają ode mnie własnoręcznie wykonany drobiazg.
3. Tym samym zobowiązują się automatycznie do zorganizowania zabawy u siebie na blogu po otrzymaniu prezentu ode mnie:
- w terminie do 3 miesięcy wykonają dwa własnoręcznie zrobione upominki,
- ogłoszą u siebie na blogu zapisy dla dwóch kolejnych osób.
 
i dla pierwszych czterech osób ( gdyż sama otrzymałam dwa podarki od dwóch osób) wyśle po prezenciku.
Mam nadzieje, ze ktos się zgłosi, choc jestem poczatkujaca. Tylko z góry uprzedzam dajcie mi trochę więcej czasu. Powiedzmy do końca roku :)
 
 
 
Witam w moich progach nowe obserwatorki :Czarodzielnice , Anite M oraz Radziejowe zacisze:
 
 
Pozdrawiam Was serdecznie
                                                    magdusiaa

10 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dziewczyny dla ciebie zrobiły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty dostałaś, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że Ci się spodobały moje podarki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne upominki :)). Za zabawę muszę podziękować bo sama nie dawno zakończyłam swoją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie biorę udziału w podobnych zabawach, bo zwyczajnie nie mam na to czasu...
    Boję się wszelkich ograniczeń i terminów z tym związanych.
    Piękne upominki dostałaś. Aż miło na to wszystko popatrzeć.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka szkoda, ze nie bawisz sie :(
      I oczywiscie dziekuje:)

      Usuń
  6. ten igielnik z paluchem jest the best!!
    :))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )