Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

sobota, 18 października 2014

Branzoletka

Dzisiaj na targu moja córcia  Julcia dostała od swojej kuzynki komplecik do zrobienia koralików. Taka tam chińszczyzna, ale dziewczę było zadowolone i nie przeszkadzało w robieniu zakupów ;) . Kiedy wróciłyśmy do domu od razu musiałam te koraliki nawlec i powstało te oto " arcydzieło " ;D



Oczywiście zachciało się i jej branzoletki , więc wyciągnęłam mój mały zestaw koralików, ale.... Prawdę powiedziawszy nie chciało mi się jej robić , wiem jestem wyrodną matką ;).  Nawet teraz kiedy piszę ten post cały czas mi mówi " mamo kiedy mi zrobisz branoletkę?"
Więc wyciągnęłam ten zestaw i ... zachciało mi się zrobić coś dla mnie. Znalazłam mój zepsuty już łańcuszek i postanowiłam zrobić branzoletkę. W sumie jest to moje pierwsze doświadczenie w robieniu biżu. A oto ona




Podoba mi się końcowy efekt, są tam jakieś niedoskonałości, ale jest ok.

Kiedy robiłam to cudeńko przyszła ze szkoły druga córcia i zażyczyła sobie kolczyki , więc jej skręciłam takie coś



Ok to na dzisiaj dość biżuteri, wracam do moich xxx, chcę jak najszybciej skończyć sal " oggi bucato"

Pozdrawiam was gorąco i dziękuję za wasze odwiedziny :) 





11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka... Nie ma to jak radość dziecka:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany debiut! A ta bransoletka to w końcu dla ciebie, czy dla córci?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta branzoletka jest dla mnie :), muszę jeszcze zrobić Julce

    OdpowiedzUsuń
  4. Chińszczyzna nie chińszczyzna ale najważniejsze że jest frajda tworzenia i powstają takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymagające te Twoje damy :) Fajna i bransoletka i kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)
    Wcale bym nie powiedziała, że to pierwsza bransoletka - wygląda naprawdę ładnie.
    Chciałam i tu podziękować Ci za głosik na moje podkładki w Hamakowym wyzwaniu - Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka ładna , dziewczynki lubią takie blyskotki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana bransoletka i skoro takie są początki to już jestem ciekawa kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna bransoletka, bardzo elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )