Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

wtorek, 29 września 2015

Drzewko

Dzisiaj pokażę wam haft zrobiony dość dawno temu dla brata. Już jakiś czas temu go włożyłam w ramkę, ale jakoś nie było okazji pokazać go na blogu.
Niektórzy pewnie już go widzieli na FB -ku. 

Drzewko genealogiczne rodzinki mojego brata. Haft wyszywany na lnie. Prezentuje się super. (Jak dla mnie ;) )




Jak ktoś chce to tutaj znajdzie schemat , z którego kożystałam :)





Znalazłam go w internecie :).

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wasze komentarze , a szczególnie za gratulację. Z jednej strony nie mogę się doczekać kiedy już nasz maluszek będzie z nami, a z drugiej przeraża mnie powrót do pampersów, nocy zarwanych itp.
Jeszcze dwa miesiące :)






















9 komentarzy:

  1. Lovely finish !!!!!! Very beautiful pattern !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely finish !!!!!! Very beautiful pattern !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentuje to drzewko, rewelacyjny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór. A co do pieluch to są kobiety, które oddałyby wszystko, żeby być w takiej sytuacji jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Już podziwiałam na FB ale co tam....powiem jeszcze raz, super wyszedł!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny prezent i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Dzieci szybko rosną,a najgorsze są tylko pierwsze miesiące.Może maluszek będzie śpioszkiem -ja miałam takie szczęście przy obu synkach. A swoją drogą taka maleńka kruszynka jest najsłodsza :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )