Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

niedziela, 18 września 2016

Cuochi in erba

Wrzesień się zaczął, dzieci w końcu w szkole to i trochę czasu na xxx. Nie za dużo , ale zawsze coś :).
Zaczęłam nowy sal, a czemu by nie. Sympatyczny wzorek Cuore e Batticuore "Cuochi in erba" 
Ma wyglądać tak


A ja jestem na tym etapie:


Muszę się pożalić, ale wybrałam za jasną tkaninę, słabo widać koronkę, zobaczę na koniec jak to się będzie prezentowało, jak co to pomogę sobie backstitch- ami. 
Pozdrawiam was serdecznie do następnego postu.



8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny hafcik, niech Ci się miło wyszywa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. może przy 8innym świetle będzie się koronka bardziej odznaczać

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny hafcik, miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczny obrazek bedzie :-) Wzorek genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny hafcik powodzenia jestem ciekawa co z tą koronką wyjdzie ☺

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )