czwartek, 12 stycznia 2017

Moja metryczka

Spodobał mi się ten pomysł i postanowiłam i ja wypełnić tę ankietę. Może się przyda :)


1.Nick/ Imię
magdusiaa / Magda

2.Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Nie jestem wybredna, uwielbiam wszystko ręcznie zrobione, szczególnie jeśli to mogę do czegoś wykożystać, coś co ozdobi mój dom :)

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Najwięcej jest u mnie haftu krzyżykowego również szydełkuję. Zaczęłam się uczyć Hardanger i mam zamiar nauczyć się robienia na drutach :). Troszeczkę szyję na maszynie ( jak na razie podkładanie spodni, jakieś ściereczki ;) , rzeczy podstawowe )

4. Trzy ulubione kolory to...
Tutaj mam dylemat. Lubię kolory generalnie. Nie mam jakiegoś ulubionego, może bardziej preferuję odcienie niebieskiego, zielony, fiolet.

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…
Raczej nie lubię jaskrawych kolorów. Chociaż to zależy gdzie i do czego ma być coś wykożystane. 
Pomarańczowy , różowy 

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
A kto nie lubi? Oczywiście, że lubię, ja z wszystkiego cieszę się jak dziecko :). 
Jako , że haftuję to z chęcią przygarnę muliny , aida , len to co ktoś mi che dać. Jeżeli chodzi o kanwę to nie lubię 14 - tki, używam drobnej, 16 ct, 18ct. Mulinę używam DMC,
Robię też od czasu do czasu kartki, więc jakieś scrappki, czy papiery miłe widziane.
A ze względu na szydełko , nie pogardzę jakimś kordonkiem. Co do szycia , to jakieś kawałki materiałów też są miłe widziane( czasem robię zawieszki, podusie) 
Jestem jak chomik, z czasem wszystko się przydaje :)

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Nie , nie noszę biżuteri. Wszystko mi przszkadza. Lubię oglądać, ale nie noszę. Czasem założę kolczyki i jakiś wisior, ale tylko od święta .nawet zegarka nie noszę ;)

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Nie , nie mam czegoś takiego. Staram się nie przesadzać z niczym, prostota, chociaż też lubię koronki, hafty na przedmiotach użytkowych (kubki, wazon, doniczki, poduszki, zasłony).

9. Kawa czy herbata (jeśli tak, co lubisz a czego nie).
To i to. Kawa rano i popołudniu,  herbata wieczorem :). Nie lubię zielonej herbaty.

10. Ze słodyczy to ja najbardziej...
WSZYSTKO :D

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Oj ucieszyłaby mnie :). Uwielbiam czytać, chociaż ostatnio mniej czytam. 
Lubię fantazy, jakiś romans historyczny, również książki ( gazetki)z jakąś techniką rękodzielniczą mi sprawią przyjemność .

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki
Nie, mam swoje ulubione, które sama kupuję :)

13. Chciałam jeszcze dodać...
Raczej nic, chyba wszystko napisałam :). 

14. Urodziny mam  30.09. ,  imieniny no cóż nie wiem, nie obchodzę ;)

Chciałam tylko zaznaczyć, że cieszę się z każdej otrzymanej rzeczy:)

4 komentarze:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...