niedziela, 26 lutego 2017

Tusal 2017 odsłona 2

Dzisiaj kolejny nów i musimy pokazać nasze słoiczki już ozdobione. Bałam się , że nie zdążę . Ostatnio nie mam czasu na moje przyjemności. To karnawał , to kolejne urodziny. Cały czas zajęta , ani chwili dla siebie. Tak to już jest jak ktoś postanowi mieć dużą rodzinę :). Nie żebym narzekała, kocham moją rodzinkę :). Tylko czasem bym chciała mieć troszkę więcej czasu dla siebie.

No więc , co do tusalowego słoiczka. 
Miał być inny, chciałam zrobić inaczej , ale cuż , jest jak jest.
W moim słoiczku jest i haft i szydłko, a nawet filc. Każdego po troszeczku . :)
Owoce filcowe :) , mam  nadzieję, że da się je rozpoznać ;). 
To coś pomarańczowego , zrobione na szydełku , to ma być tamborek ;). 
No i rzeczy wyhaftowane to przybory do haftu ;).
Tak wiec wszystkiego po trochu :)
Trochę zbliżeń :)




Tak widzicie nie wyszło żadne cudo ,ale pokazać coś musiałam :)

Mojej córce spodobały się owoce i chce abym jej zrobiła takie owoce do zabawy tylko większe:)


Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję , że jesteście :)






4 komentarze:

  1. Świetny słoiczek! Super pomysł miałaś i pięknie go przyozdobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ubrałaś słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też wygląda bardzo apetycznie myślałam, że to beza z owockami :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...