piątek, 28 kwietnia 2017

Małe zakupy i TUSAL

Pobyt w Polsce był krótki, ale fajnie było zobaczyć stare kąty :). Dziwnie się czułam gdyż wyjazd był nie zaplanowany , więc polciałam sama z moim najmłodszym dziecięciem :).
Gdy wróciłam do domu po 10-cio dniowym "urlopie" musiałam się wziąść za pranie i sprzątanie:(. Mówię wam czwórka dzieciaków co chodzi do szkoły oraz mąż mogą nabrudzić sporo rzeczy , na szczęście dzieci sześć dni przesiedziały w domu, bo co to by było?! Przez trzy dni pralka chodziła nonstop ;). Teraz mnie czeka prasowanie, czego nie znoszę !!!
Ok , a co do zakupów. To zajrzałam sobie do haftix-u. Dla znajomych zakupiłam ok 100 mulinek ariadna, ja sama używam tylko DMC więc kilka i dla mnie kupiłam. Kanwa plastikowa, której jeszcze nie próbowałam i magnes w pasku. Mam nadzieję , że będzie trzymał .


A tu mój TUSAL-owy słoiczek. 


Nie przybyło za dużo :(.
Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję serdecznie za komentarze pod ostatnim postem.



10 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :) Ja Ci powiem, że ja nie prasuję rzeczy po praniu, składam i pakuję do szafy - szkoda mi życia :P Prasuję konkretne ubranie przed jego założeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , no ja też wszystkiego nie prasuję, ale są rzeczy , które muszę :(.

      Usuń
  2. Fajnie, że mogłaś choć na trochę pobyć w Polsce:)...przy okazji zakupy - które zawsze cieszą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grazie per la gradita visita e complimenti per il tuo blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy :) na pewno cos ciekawego z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy, słoiczek nakarmiony, pranie zrobione! Idealnie! Niestety też nie lubię prasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję fajnych zakupów. Takich nigdy dosyć.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham prasować jak Ty :D Fajne zakupki. Magnes na pasku bardzo przydatny. Można dzieciaczkom wyhaftować na plastku fajne rzeczy w formie magnesików na lodówkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...