czwartek, 1 czerwca 2017

Szydełkowo- TUSAL -owo

Dzisiaj , po tygodniu od nowiu pokażę Wam mój słoiczek ;). Mam nadzieję, że Hania mnie za to spóźnienie nie zdyskwalifikuje ;). Całkiem zapomniałam. 
Oto on
Słoneczko jeszcze świeci , więc postanowiłam troszeczkę przewietrzyć słoiczek   ;)

Cały czas coś się dzieje w domu , mam mało czasu na wyszywanie, ale coś tam sobie skubię.
Zaczęłam też robótkę na szydełku. Zachciało mi się zazdrostek, ale chyba zrobię serwetki do sypialni :). Zobaczymy. Na razie mam 7 elementów.


Nici znalezione u szwagierki( nie używa , więc się podzieliła), szydełko 0.85 :). I tak sobie dłubię wieczorami.
Dziękuję za wasze wizyty , do następnego postu :D.
Pozdrawiam serdecznie



5 komentarzy:

  1. Przyszłe zazdrostki lub serwetki zapowiadają się fajnie. Bardzo ciekawe i ładne te kwadraty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten widok sprawia, że w ogóle nie patrzyłam na słoik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz super widok z balkonu!!!!
    To, co się wije z kłębuszka, będzie piękne wkrótce.
    Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz widok :).

    Fajne zazdrostki będą albo serwetki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka bardzo delikatna i gustowna :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...