poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Podaj dalej

Dawno mnie nie było i przyznam się , że za dużo się u mnie nie dzieje. Tzn. nie dzieje się prawie nic w świecie robótkowym , bo w codziennym życiu dzieje się dużo.
Po pierwsze postanowiliśmy wrócić do Polski. Pakowanie i przeprowadzka zajmują dużo czasu i dlatego nie posunęłam się z żadną pracą krzyżykową. 
Internet mam już od tygodnia ( na szczęście ), dzięki temu mogę nadrobić czytanie Waszych blogów.
Jeszcze dużo przede mną , czekają mnie remonty, załatwianie różnych spraw związanych z powrotem. Dzieci już zapisałam do szkoły , ale inny jeszcze mnie czkają.
A co do tytułu.
Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę w "podaj dalej" i doszła do mnie paczuszka od Sylwi z bloga Ruda mama i jej pasje
Dostały mi się same cudowności :). Zobaczcie same, ale muszę was uprzedzić , że zdjęcia są fatalne, a że musiałam się pakować , zrobiłam je na szybko i nawet nie sprawdzałam jakiej są jakości. 
A oto i co mi się dostało :








Widać od razu , że Sylwia czytała moją metryczkę. Dostałam dużo rzeczy do tworzenia kartek :), mulinki, cekiny, a nawet książkę.
Dziękuję serdecznie za irysową kartkę oraz breloczek :)
Wszystko mi się ogromnie podoba.
Teraz i ja ogłaszam u siebie zabawę w " podaj dalej" . Zobowiązuję się , że dla pierwszych dwóch osób , które się zgłoszą z chęcią brania udziału w zabawie ,przygotuję i ja paczuszkę:) , a potem i one zorganizują u siebie taką zabawę :).
To tyle na dzisiaj :)
Pozdrawiam Was gorąco.

9 komentarzy:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...