niedziela, 12 listopada 2017

Kołdra

Po długim czasie wracam do Was.  Jak pisałam wcześniej wróciłam do Polski na stałe. Jestem w trakcie remontów , więc czasu na moje hobby mam mało. Haftowanie poszło na bok, ale trochę szydełkuję i szyję :).
Jestem w trakcie robienia pokoi dla moich dzieci, więc postanowiłam uszyć im nakrycia na łóżka . To jest pierwsze. Zrobiona dla mojego najstarszego chłopca :).



Pierwszy raz coś takiego robiłam , ani ze mnie zadna krawcowa, ale metodą prób i błędów uszyłam tę narzutę, a właściwie to kołdrę, gdyż zakupiłam za grubą ocieplinę :).
Poszukałam w internecie jak się robi takie pachworkowe kołdry i do dzieła :)

Najpierw pocięłam kwadraciki 



Potem je połączyłam 


Z drugiej strony kołderki jest cały materiał, jak dla początkującej wydawało mi się za dużo pracy aby i tylnią część szyć z kwadracików.



I tak oto prezentuje się na łóżku :)



Jestem z siebie zadowolona. Teraz szyję następną kołderkę dla córki :). Jak skończę ,to się pochwalę :)
Pozdrawiam Was gorąco :)




10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ci to wyszło, brawo Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no super wyszło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołdra wyszła super. Świetna praca!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołdra wyszła super. Świetna praca!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna, nie powiedziałabym że to "robota" laika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kołderka :) Oj wcale nie widać żebyś była początkująca, wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu kołdra wyszła Ci super i miałaś fajny pomysł z dołem. Całość bardzo fajnie się prezentuje :).
    Ciekawa jestem kolejnej kołderki :).

    Cieszę się, że przyłączyłaś się do mojej bombkowej zabawy. I trzymam kciuki za czas i wytrwałość :).

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...