poniedziałek, 23 lipca 2018

Sowa - koniec

Przyszedł czas skończyć sówkę . Przecież taki mały hafcik nie można długo wyszywać .
Moją sówkę skończyłam w zeszły poniedziałek , ale nie było sposobności zrobienie jej jakichś sensownych zdjęć ( zdjęcia dalej są nie zaciekawe ;p )

Wyszła bardzo sympatyczna sówka  , którą mam zamiar umieścić na poduszce, ale jak na razie brakuje mi materiału w odpowiednim kolorze.
A oto ptaszek :) 






Wzór  autorstwa Marii Brovko - Owl
materiał aida 14 zweigart
15 kolorów DMC

Pozdrawiam serdecznie

14 komentarzy:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...