czwartek, 8 października 2020

Powrót

Witajcie.

Po długiej przerwie postanowilam wznowić pisanie bloga. Nie jestem jakąś wielką blogerką, ale mam ochotę powrócić i dzielić się tym co robię. 

Obenie pracuję nad kilkoma pracami , ale dziś pokażę wam niedawno rozpoczęty hafcik autorstwa Nadezhdy Gavrilenkovej ( tutaj link do jej strony na FB-ku)


To jest zdjęcie właśnie SAL - u , w ktorym biore udział. Można było sobie wybrać jedno zwierzątko do wyszycia . 
Ja wybrałam żółwika.

A oto moje postepy, nie jest tego dużo ,ale mam czas do 15.11 , więc myslę, że dam radę.


Wyszywam na kanwie 16-ct ,niebieskiej. 


Jeszcze jedno. 

Zawsze wyszywałam  używając schematu w wersji papierowej , ale odkąd odkryłam aplikację Cross Stitch Saga, nie wyobrażam sobie powrotu do kartek. 

Jestem ciekawa, czy ktoraś z was używa tej aplikacji.

Na dzisiaj kończę , ale na pewno będę pojawiać się częściej.

Do zobaczenia



5 komentarzy:

  1. Piękny jest ten żółwik i wichodzi wspaniale:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie małe cudeńko :) Życzę efektywnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie się zapowiada; a pisanie bloga dla siebie ma niebywałą wartość, sama tak robię, jako pamiętnik :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ,że wróciłaś! Byłam ciekawa co u Ciebie i czy dalej masz czas na haft i inne robótki. Będzie super kolorowy żółwik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...