czwartek, 10 sierpnia 2023

Mini sal Letni domek Crocette a gogo'

Ja tak na szybko dziś z małym ogłoszeniem parafialnym.
Razem z Anią z hafciarski świat Ani postanowiłyśmy wyszywać domki od Crocette a gogò. Małe prymitywne wzorki, są to wzorki gratisowe , które można pobrać tutaj

Jako, że lato w pełni ( mi to na jesień wygląda, ale wg. kalendarza jest jeszcze lato), zaczynamy ze wzorkiem summer- lato 




Startujemy w poniedziałek 14.08. Bez spiny , jeżeli ktoś się zechce przyłączyć to spoko może i później. Myślę, że damy sobie czas na wyszycie do końca lata , czyli 22.09 , ale oczywiście to jest tylko dla mnie 🤣🤣, bo chciałabym wyszyć wszystkie pory roku.
Kto ma ochotę proszę się przyłączyć . Gotowe prace można będzie linkować mi w komentarzu, a ja później zrobię jeden post zbiorczy.
Jeżeli macie instagrama to proszę hasztagować #letnidomekcrocetteagogo

banerek


Zapraszam serdecznie 






5 komentarzy:

  1. Oczywiście się zgłaszam :) już nitki mam gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. :)
    Będę kibicować.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super domki, zwłaszcza jesienny wpadł mi w oko. Chętnie dołączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne domki, szczególnie wpadł mi w oko jesienny. Chętnie dołączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...