środa, 1 lutego 2023

Wirusowy SAL

 U kilku dziewczyn już widziałam serduszkowy sal temperatuowy. U mnie też go znajdziecie 😀.

Wszystko zaczęło się od Reni (tak mi się wydaje). Na messenger należę do  grupy wspaniałych dziewczyn hafciarek i tak gadka szmatka i wyskoczył sal temperaturowy. Naoglądałyśmy się wzorów na etsy i wyszło w końcu na te serduszka, które mogłyście zauważyć na FB-ku, czy na innych blogach. Tak więc kilka z nas się zgłosiło do chęci wyszycia tego wzorku , kilka zmieniło schemat, ale było nas sporo gotowych do wyszywania temperature cross stitch. Jako, że wszystkie należymy również do grupy Samplerownia tam wstawiłyśmy wzorek i poszedł w świat , dlatego nazwałyśmy go wirusowy sal , bo od razu go załapały i inne dziewczyny 😁.   Oto historia wzoru serduszkowego. 

Teraz pokażę wam mój styczeń.



Widać jak temperatura skacze w tym miesiącu, zima nas rozpieszcza . Najwyższ temperatura to 12*C, a najniższa to tylko -4*C.

Niedługo mają nadejść znowu zimne dni . Zobaczymy jakie kolorki da nam luty .

Do zobaczenia wkrótce .



6 komentarzy:

  1. Coraz więcej serduszek <3
    Liczę, że w lutym będzie choć kilka mroźnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie fiolety to minusowe temperatury, zobaczymy ,czy luty będzie mroźny, bo w styczniu to tylko 3 dni mialy więcej niż -2

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pomysł! A ja go jakoś przegapiłam. Podoba mi się ta inicjatywa i trzymam za Was kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na serduszkowy sampler, ale będzie kolorowo. :)
    Pozdrawiam ciełpło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda ta przeplatanka kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byle w końcu cieplej było :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...