niedziela, 5 lutego 2023

Wyzwanie roczne 2023

Zapisałam się na grupie FB-kowej haft wzory xsd na wyzwanie roczne. Chciałam wyszyć dwie prace, a takie regularne wyszywanie w tym pomaga. 
Zapisałam Coral peonies od Dimensions. 
To są tygodnie postępów 
a tutaj macie ostatni 5 tydzień , co oznacza , że tak wygląda w chwili obecnej 

Druga praca to Seilor Moon, jest to wzór z Etsy , ale jako , że to rosyjska przeróbka, teraz już go nie znajdziecie tam.
4 tygodnie wyszywania:
A tutaj piąty tydzień 

Pomalutku idziemy do przodu 😁. Z czego ogromnie się cieszę . Wyjątkowo dobrze mi idzie , nie mam opóźnień idę zgodnie z planem. Czasem muszę się powstrzymywać żeby nie przekroczyć limitu 🤣

Pozdrawiam serdecznie, do następnego razu.

11 komentarzy:

  1. Duże wyzwanie ale efekty są, peonie skradly moje serce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie wychodzą, czasem żałuję , że zapisałam ten haft do wyzwania rocznego, te 583xx tygodniowo to troche mało

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Piękne, jako fanka anime muszę powiedzieć, że bardzo podoba mi się Sailor moon :) Cudowne prace!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci idzie. Masz turbo igiełkę. No niestety przez sytuację na wschodzie nie zdążyłam dokupić sobie kilku wzorów z serii które haftowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli potrzebujesz coś z Ukrainy to kilka dziewczyn tam jeździ i kupuje rzeczy. Możesz pogadać z Natalią to ci sprowadzi to co chcesz. mogę ci dać namiary

      Usuń
  4. może to zapał poczatku roku, nie wiem. mam nadzieję, że ta igła bedzie dalej tak pracować. niestety jak przyjdzie wiosna , spadnie jej prędkość :p. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne postępy :-) Peonie przepiękne, dzięki Twojemu haftowaniu zachorowałam na ten zestaw :-) Też biorę udział w tym wyzwaniu ale z dużo skromniejszą liczbą xxx ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku do przodu. Też te peonie były moim pierwszym kontaktem z dimensions :D. Pokochałam je od pierwszego wejrzenia. Teraz ten zestaw trudno dostać, widziałam go na Ukrainie. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Peonie , moje ulubione kwiaty , zapowiadają się imponująco, ciekawa jestem całości ,będę śledzić postępy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...