piątek, 10 lutego 2023

Zakładka do książki

Ostatnio moje dziecię poprosiło mnie o zakładkę do książki. Co było dla mnie ogromnym zdziwieniem, bo ona nie należy do tych co lubią czytać. Oczywiście cieszę się z tego powodu .
Chciałam wyszyć coś szybkiego , a do tego aby zgrało się z zabawą , w której uczestniczę . 
I tak oto na zabawę u Splocika Rękodzieło i przysłowia

Przysłowie i cytat na LUTY:

1. Serce to pałac szklany, gdy pęknie nie można go naprawić.
2. "Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące." - Donna Watson

Widać co wybrałam. Wybrałam słowo serce , ale i zakładka pasuje pod słowo- Julia (a może się mylę?)

Oto moja zakładka:

Taka mała rzecz , a ucieszyła ogromnie moją córkę.
WyszyLam to na resztce lnu, który mi został od jakiegoś projektu. Nitki również jakieś wybrakowane, niewiadomo jakiej firmy, po prostu do małych projektów używam niteczek, które są u mnie w zbiorach. Są to nitki pojedyncze od anchor , Ariadna , profilo, bez metki. Ot takie sobie resztki .

A tu banerek do zabawy

Praca moja również pasuje do zabawy u Renaty






To tyle na dzisiaj.
Pozdrawiam serdecznie, do następnego razu .

15 komentarzy:

  1. Małe, proste, a jak cieszy. Śliczna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może taka śliczna zakładka zachęci córkę do czytania :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna, delikatna zakładka, 1 rzecz do dwóch zabaw.Brawo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka i wspaniale wplotłaś imię. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyglada ten wzór na lnie. Elegancka zakładeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Skromny wzór, a zakładka taka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zakładka! Super gdy dzieci się cieszą z tego co mama im wyhaftuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Naprawdę piękna zakładka. I jaka gustowna.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna zakładka i jak nic umili czytanie,co może skutkować częstszym sięganiem po książki:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa grzybki w barszcz, albo jedna zakładka na dwie blogo-zabawy ;) Brawo! Prosta, subtelna, personalizowana. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa grzybki w barszcz, albo jedna zakładka na dwie blogo-zabawy ;) Super! Prosta, subtelna, personalizowana. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna zakładka na wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładek nigdy dosyć, one się gubią jeszcze szybciej niż rękawiczki i parasolki :) Bardzo lubię haftowane zakładki, a takie spersonalizowane to jeszcze bardziej :) Jest śliczna, podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...