Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

sobota, 1 września 2012

Metryczka cd.

Dwa dni temu skonczylam wyszywać moja pierwsza metryczkę.
Jestem bardzo zadowolona z tego co wyszło. Powiem wam szczerze , ze nie bylo latwo z czwórka małych berbeci na karku, ale jeeest!!!

To jest myszka bez backstitch- ow :)



a tutaj juz z  backstitch- ami :)


i nawet pojawiły się french knot's

Mysle, ze ladnie wyszło .
Jednak to nie jest koniec, gdyz postanowilam z tego zrobic mala podusie, a nie jak przewaznie sie uzywa obrazek w ramce. Mozna ja polozyc na luzeczku , czy na foteliku. Mysle , ze to dobry pomysl. Jak skoncze te pochwale sie moim dzielem.



Z góry przepraszam za jakosc zdjec. Jak narazie to mam tylko aparat w telefonie.Czasem zdjęcia wychodzą dobrze, a czasem gorzej.

Ok . Teraz muszę się zabrać za wyprawkę do przedszkola dla moich maluchów( dziewczynki Julci i chłopca Olka ). Mam jakieś 15 dni. Musze wyszyc sliniaczki, reczniczki oraz podklade na sniadanko (tak jest przyjete tutaj gdzie obecnie mieszkam)
Tym razem wezme jakies latwe wzorki do wyszycia.

pozdrowionka !!!
ps cos mi nie dziala moja przegladarka pisowni, przy niektorych slowach jest podana poprawna pisownia, a przy innych nie ma. Tak to jest bez oprogramowania polskiego.



3 komentarze:

  1. Zapraszamy, zapraszamy, dołączyć można zawsze:)) Tylko musisz mieć len obrazkowy, na kanwie nie da się wyszyć tego obrazka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Wzór wysłałam na maila, do 5 września proszę daj znać czy bierzesz udział w Salu ,, Sylwestrowa noc. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )