Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

sobota, 20 października 2012

PIZZA

Ostatnio chodzi za mna pizza, wiec zdecydowalam sie zrobic, taka na cienkim spodzie.
Oczywiscie najpierw  trzeba wyrobic  ciasto. Za mnie ta ciezka prace zrobilo mieszadlo. po tem robimy kulki.

Chwile pozwalam im "odpoczac", a potem rozwalkowuje je na blachy gdzie rosna .
wtedy polewam je sosem i wkladam do goracego piekarnika na jakies 5 moze 8 min, aby sie podpieklo, wtedy wyjmuje i nakladam farsz jaki oczywiscie lubie.



dla moich maluchow z sama mozzarella, ja  lubie z tunczykiem i cebula, moj maz z miechem itp.
Wtedy do piekarnika na nastepne 10-15 min i gotowe
Smacznego

Ops. nie zdazylam zrobic zdjecia pizzy gotowej :(  , ale byla pyszna.
pozdrowionka
 
Dziekuje serdecznie za wszystkie komentarze,
 ktore mnie ciesza i motywuja do dalszej pracy oraz do wpisow na bloggu.




2 komentarze:

  1. bardzo smakowita:) a Ty szukasz "mojej" gazetki zamiast pochwalić się Susanna ;)))) u nas jest bardzo droga a kosztuje 5 euro:) nie kupujesz jej?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. apetycznie wygląda,też niedawno robiłam ale połowę ciasta zamroziłam na następny raz,muszę spróbować też najpierw podpiec a potem obłożyć farszem.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )