czwartek, 18 stycznia 2018

Bombkujemy cały rok cz.I

Dzisiaj jest taki ponury dzień, że najchętniej wlazłabym pod kołdrę i już nie wychodziła. No cóż , w moim przypadku jest to niewykonalne :D. Od pół godziny  próbuję uśpić Gabrysia, a on ani rusz, nie chce spać. Więc sobie mówię, teraz masz okazję aby wstawić posta, a potem spróbujemy jeszcze raz .

Dzisiaj Wam pokażę bombeczki jakie robimy w zabawie u Reszki . Wiele z dziewcząt już pokazało , ja jak zwykle ciut spóźniona :)

Oto pierwsza



tutaj druga



a tu trzecia


a tu trzy razem



Jak widzicie nie będę robić zawieszek , ani bombek.
 Oglądając inne blogi wpadłam do jednej z dziewcząt (teraz nie pamiętam do której), która robi bieżnik. Przypomniało mi się , że ja też już w zeszłym roku rozpoczęłam mój własny ,ale gdzieś go wcisnęłam (remonty) i porzuciłam.
Widząc ,że ktoś robi z bombeczkami Reszki serwetę i ja pomyślałam , a czemu nie.

I tak oto robię :



Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi za ukradziny pomysł. Koleżanka robi w granacie , ja na czerwonym :)

Dzisiaj tylko bombki obowiązkowe , zawieszkę zrobię później.

A tutaj banerek do zabawy :


12 komentarzy:

  1. Będzie śliczny bieżnik. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    splocik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł!!! Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z bieżnikiem. Będzie się pięknie prezentować :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i kolorystyka coś mi znajoma :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z bieżnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że to poważna sprawa. Będzie bombowy bieżnik.
    Bardzo jestem ciekawa całości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki wyglądają świetnie , ciekawa jestem efektu końcowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wonderfull post dear great idea thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bombeczki, a bieżnik będzie z nich piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...