niedziela, 27 maja 2018

Pamiątka

Ostatnio mało się pokazuję , ale cóż myślę , że w tym roku to mnie za dużo nie zobaczycie. Nie mam chwili czasu dla siebie, mam nadzieję , że coś się zmieni w wakacje . 
Udało mi się jednak coś wyszyć . Małe , bo małe , ale ucieszyło mnie ogromnie siedzenie przy tej robótce :) .
Otóż , popełniłam jedną małą pamiątkę komunijną , drugą muszę zrobić w ciągu tygodnia. 
Miałam w planach coś większego , ale się nie udało.
Oto ona :) 



Wzór wam znajomy , V. Enginger. Nici DMC, materiał to Lugana ecru. 
Przepraszam za jakość zdjęcia , ale spieszyłam się z oddaniem pamiątki. 
To tyle na dziś. Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję , że jeszcze do mnie zaglądacie :) 

4 komentarze:

  1. Piękna pamiątka :) Życzę żeby w tym codziennym zabieganiu udało Ci się wykraść choć kilka chwil dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zarówno wzór jak i wykonanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka Pierwszej komunii św.!!!!
    Moc pozdrowień!
    ps. Zapraszam na me Candy:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...