wtorek, 20 marca 2018

Paczka dla Margotki

Jakiś czas temu było na moim blogu candy. Nagrodę wygrała Margotka . Wygrana była niespodzianką. Miało to być coś zrobione moimi rączkami , jak i przydasie. Oto co znalazło się w mojej paczuszce.





Zrobione  przeze mnie to : skoroszyt ozdobiony haftem . Z przydasi właściwie to znalazł się tylko sznurek i wstążeczka w kratkę. Jako , że zbliżają się święta dorzuciłam jajeczka :).  No i trochę słodyczy. 
Mam nadzieję , że paczka się spodobała. 
Pozdrawiam serdecznie.

7 komentarzy:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...