piątek, 13 listopada 2020

Mystery Sal 3 i 4

 Dzisiaj wam pokażę następne dwie odsłony tajemniczego haftu świątecznego.

Trzecią część wydawała mi się monotonna, znowu tylko zielony, chciałam jakiegoś koloru, ale cóż trzeba było skończyć szaloną choinkę 😜. 

Tu macie moja trzecią część zabawy



Na szczęście w czwartej części pojawiły się pierwsze kolory 😄. 

A oto i ona



Coraz bardziej podoba mi się ten haft. Nie myślałam, że spodoba mi się tak bardzo ta zabawa. Nie mogę doczekać się już następnej części  haftu.

Pozdrawiam Was serdecznie 

2 komentarze:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...