piątek, 13 listopada 2020

Żółwik

 I tak oto skończyła się zabawa u Nadhezdy Gavrilenkovej. Sal trwa do 15-ego tego miesiąca, a mi się udało skończyć przed terminem. W sumie najważniejsze było wyszycie samego żółwia do tego terminu, bo jak nie, to nie dostałeś drugiej części, czyli backstichy.

Lubie takie zabawy, bo za grosze można zakupić ciekawe wzorki. Musieliśmy wpłacić 1$, aby otrzymać schemat.

Widzicie same, że wzór był taniutki. 

Staram się kupować wzory. Bo powiem wam szczerze, że tworzenie takich wzorów to ciężka robota. Faktem jest, że znajdziesz pełno wzorów w sieci, ale powinniśmy pomagać ich autorom  i kupować to co stworzą. 

Wiem, wiem wymądrzam się, sama też ściągałam wzory, nie myśląc, że przecież ktoś się napracował, abym mogła wyszyć piękny obrazek. 

Teraz do rzeczy. Przedstawiam wam mojego żółwika 😄. 

Tutaj jeszcze bez backtichy :


Tu już jakieś położyłam 


A tutaj już w pełnej krasie 😍😍





Czyż nie jest uroczy, taki kolorowy 😍? Taki pozytywnie nasycony kolorami, bo za oknem jest tak szaro i ponuro.

Jeszcze dokładnie to nie wiem jak go zagospodaruję, ale myślę, że razem z sówką, wyląduje na poduszce.

Pozdrawiam Was serdecznie oraz dziękuję za odwiedziny 😘. 

6 komentarzy:

  1. Krásna korytnačka, jednu živú, ale menej farebnú máme doma :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie się prezentuje :) czekam w takim razie na podusie :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten żółwik. Po indiańskich zwierzakach mam w planie wyhaftować im. in. ten wzór. Gratuluję przepięknego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorupka podoba mi się bardzo! Piękne kolory i kwiaty!(Ale główka jakoś nie teges..., sorki...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorowy żółwik. Będziesz miała super podusie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...