wtorek, 12 stycznia 2021

Nowy hafcik

 Zaczęłam robić następne maleństwo, za większy haft wezmę się już niedługo.

Na jednej z grup fb-owych dziewczyny zorganizowały zabawę. Miałyśmy wyszywac jedną mandalę przez 52 tygodnie, stwierdziłam czemu nie. Tylko, że nie umiałam robić tylko 120 xxx na tydzień (takie były wytyczne). Postanowiłam, że jak pozwoli na to  czas, zrobię kilka mandali.

Oto początek pierwszego 





Będzie to urocza kolekcja, kiedy wyprodukuję kilka 😃. Mam już kilka wybranych wzorów. 
Dziękuję, że tu zaglądacie. 

Pozdrawiam Was serdecznie. Do następnego razu. 


6 komentarzy:

  1. Super jest ten struś i na czerni wygląda wspaniale:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bude to nádherná výšivka na čiernom podklade...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi się wydaje czy jestem u Ciebie pierwszy raz?😊 Jesli tak to miło Cię poznać.Takiego haftu jeszcze nie widzialam. Struś wygląda interesujaco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dość długą przerwę w blogowaniu. Zapewne jesteś pierwszy raz, ogromnie mi miło 😃, że zawitałaś u mnie. Mam nadzieję, że będziesz tu zaglądać od czasu do czasu.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Struś na hafcie prezentuje się ciekawie, miejmy nadzieję że nie schowa głowy w piasek ;))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...