niedziela, 10 stycznia 2021

Zakupy i nowy haft

 Przeglądając w jednej z grup FB-kowych albumy, natknęłam się na jeden wzór, który mnie zauroczył. Wpadłam. Mam tyle już haftów napoczętych, że mówię sobie, skończ w końcu co zaczęłaś, nie kupuj już nic nowego.

No, ale co robię? Kupuję. Musiałam, kupiłam właśnie sobie zestaw Lanarte PN-0169168 - Asian Lady in Blue. 

Czyż nie jest piękny?! 

Przy okazji zakupów wzięłam też kilka drobiazgów. 


I tak oto, mam następny haft do kolekcji 😉. 
Dlatego to oto cacko będzie brało udział w następnej zabawie - 

Nowy haft na Nowy Rok 2021

Zabawę tę organizuje poraz kolejny Ania z bloga  KreatywnaTv



Wiem jestem szalona , ale cóż musiałam 😃.

Dziękuję, że tu nadal wpadacie, do następnego razu. 

5 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię, bo też mam tak samo:-D
    Wzór jest bajeczny, wiec nic dziwnego że się skusiłaś:-)
    Pozdrawiam cieplutko i miłego wyszywania życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzór powodzenia w wyszywaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, będę podziwiała :)
    Będę również brała udział w zabawie u Ani.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny haft! Wcale nie dziwię się, że wpadł Ci w oko :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w wyszywaniu ślicznego haftu :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...