niedziela, 30 kwietnia 2023

#choinka2023 odsłona kwietniowa

I tym razem na ostatni moment, ale jest 😁
Kolejna maleńka zawieszka , uwielbiam tworzyć takie drobiazgi. 
Wzorek mam z gazety, którą kiedyś w pdf kupiłam, The gify of stitching. Możecie znaleźć to na www.primroseneedleworks.com  

Zawieszki z lutego, marca i kwietnia tworzą komplecik 😀. Pewnie jeszcze kilka uda mi się dorobić, gdyż kanwy w tym kolorze mam jeszcze kawałek .

Oczywiście zawieszka idzie do zabawy choinka2023 




Do zobaczenia niedługo 😁

6 komentarzy:

  1. Piękna praca!
    U mnie podobnie, dodałam w ostatnim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna I oryginalna, ładny komplecik .Pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zawieszki i fajne wzorki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna zawieszka! i cudny komplecik powstał :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna zawieszka - tak jak i pozostałe. Ciekawy kolor kanwy.
    Ukwiecone drzewka - urocze! Taka wiosenna choinka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...