piątek, 28 grudnia 2012

Drobiazgi

Wow, drugi post w ciągu 2 dni .
Jak już pisałam wcześniej , ROZKRĘCAM SIĘ :P. To tak troszkę na wesoło.

Po prostu dzisiaj zabrałam się za krzyżyki i skończyłam mój drugi przybornik na igły.Większy niż ostatnim razem i jest to prezent. Mam nadzieję, że się spodoba adresatce.

 przód

 tył

 środek :)


a tutaj malutki hafcik, który niedługo mi się przyda:
(jeszcze nie jest skończony)

Od razu przepraszam za zdjęcia, ale puki mój mąż nie kupi mi aparatu muszę zadowolić się telefonem.



10 komentarzy:

  1. Na pewno się spodoba, poza tym igielnik zawsze się przyda! mam nadzieję, że kartka dojdzie szybko, wysłałam priorytetem:))ale już chyba w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki,mam taka nadzieje, ze sie spodoba.
      to tak samo jak moja kartka, znajac opieszalosc poczty wloskiej bedzie dobrze jak dojdzie 02.01;)

      Usuń
  2. świetny przybornik, na pewno się spodoba! uszyłaś go tylko z kanwy czy usztywniałaś wewnątrz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko z kanwy (16-tka)nie pomyslalam aby usztywnic, ale sam w sobie jest dosc sztywny.

      Usuń
  3. Ale śliczny przybornik! I jeszcze spersonalizowany, na pewno zrobi ogromne wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na igielnik. Ja sobie oczywiście jak to w przysłowiu o szewcu... robię i nie mogę zrobić ;)
    Dziękuję za miły komentarz u mnie:) dzięki temu mogłam Ciebie choć troche poznać i pozostanę. Na pewno skorzystam z przepisu na tiramisu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie moda na igielniki :D
    Dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyszedł , i faktycznie jest bardzo przydatny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...