niedziela, 16 grudnia 2012

Zima

Jak prawie wszędzie u mnie też zawitała zima.
Kto by powiedział, że na Sycylii pada śnieg, przez dwa dni sypało, nawet dzieci szkołę miały odwołaną.



Tutaj od razu ludzie wpadają w panikę z powodu śniegu :)
Moja teściowa nie chciała dzieci wypuścić na śnieg!!! Dzieciaki, jak to one szybko czapki, rękawiczki i lepić bałwana. Zabawa była wyborna. No, ale cóż :( tak było trzy dni temu.
Teraz to już szaro, bez śniegu:( , a myślałam, że na gwiazdkę będzie biało.

Ale, że święta się zbliżają, tak jak większość z was , utworzyłam kilka kartek , są to moje pierwsze kartki , więc proszę o wyrozumiałość.




Kilku nie mogłam pokazać bo to niespodzianki. Nie wyszły tak całkiem najgorzej.
Na nic innego nie miałam czasu, a szkoda bo się bardzo relaksuję przy hafcie.
Teraz muszę się zabrać za SAL u Hanulki (w końcu przyszłą paczka z Polski)

Dzięki serdeczne za odwiedziny na moim skromnym blogu - powoli się rozkręcam!

Pozdrowionka

8 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki!Ta z Mikołajem - świetna! U mnie też już nie ma śniegu:( Marzenia o białych świętach prysły... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, chyba na Sycylii zima to rzadkość, ale pewnie atrakcja szczególnie dla dzieci!Karteczki zrobiłaś prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam kiedyś dawno temu na Sycylii miesiąc czasu, ale w sierpniu i myślałam że umrę z upału, nawet do głowy mi nie przyszło zobaczyć tam śnieg, to ci heca.Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie myślałam nawet, że tam wiedzą co to śnieg :) a kartki bajeczne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha no proszę, u Was nawet śnieżek poprószył ;o) Karteczki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. moze troszke przesadzilam - czasem sie zdaza tutaj snieg, wszak jestem na 1100 m.n.p.m., wiec jest to dosc wysoko. szczyt Etny caly czas jest osniezony, ale tam to juz ok 4000 m
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli to debiut to jedno powiem sa super !!!!! piekna zima

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki, jak profesjonalnie wykonane!!
    Pozdrawiam serdecznie Marta

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://martunia84.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...