Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

piątek, 20 września 2013

Bieda, oj bieda!!!

Wow! Dopiero zdałam sobie sprawę na jakie zaległości sobie pozwoliłam. Moje wakacje były aż za długie :) . Wakacje , ni to wakacje, po prostu zmiana otoczenia, a wszystkiego do samolotu przecież nie wezmę(mulina, kanwa itp). Nie mogłam wyszywać tyle ile chciałam, więc teraz nadrabiam :).
Najpierw moje RR YummY, jak na razie zrobiłam tylko jedną AsiB , przesłałam ją dalej aby nie było wielkiego zastoju.








Nie wiem co się dzieje z moimi zdjęciami, ale nie mogę ich odwrócić :(
uprzedzam też ,że te zdjęcia zrobiłam wieczorem i przed poprawką (magdusiaa poprawiony na  pionowo).

Następne już wyszywam , tzn Kasi i Beaty.

Oczywiście musiałam zacząć coś nowego, właściwie to dla was nic nowego. Znalazłam w Empiku za 10 zł- musiałam kupić.


No i oczywiście wymiankowy prezent - zrobiony i wysłany :)
Zdjęcia muszą poczekać, aż Ela otrzyma paczuszkę.

No i tyle na dziś.. 

Witam u siebie  nowe osoby::)

                                                  Pozdrawiam serdecznie 
                                                                                     magdusiaa



6 komentarzy:

  1. Widzę, że ostro się zabrałaś za nadrabianie zaległości.
    Sporo się dzieje u Ciebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello !!! I am a new follower of your lovely blog !!
    Your creations are very beautiful !!
    Niki

    OdpowiedzUsuń
  3. RR-ki smakowite :) nie wiedziałam, że w Empiku można znaleźć takie skarby...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wszystko potrzeba czasu, na zaległości też ;))

    Szkoda że nie było nam dane porozmawiać, cieszyłam się jak dziecko wiedząc że jesteś tak niedaleko.Może innym razem się spotkamy.
    Kochana uściski i do następnego kliknięcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadrobisz wszystko :) Bez obaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powolutku, zdążysz ze wszystkim. Często odwiedzam empik, muszę się zainteresować tymi haftami :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )