Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

niedziela, 22 czerwca 2014

Ręczniki

Dawno się nie odzywałam, nie mam żadnej wymówki, po prostu brak weny. Ostatnio wczytałam sie w serię o wampirach Ryzykowna miłość Kerrelyn Sparks .Każdy z tomów stanowi osobny romans. Postaciami drugoplanowymi są poprzedni oraz przyszli bohaterowie cyklu. Motywem przewodnim jest odwieczna walka dobra ze złem, która przedstawiona została w pierwszym tomie "Jak poślubić wampira milionera".
Przy niej wypoczywam. Przeczytałam dwanaście tomów i stwierdziłam , że musze zacząć wyszywać. 
Przyznaję się bez bicia, że mam dwa nałogi. Czytanie i wyszywanie. Trochę nasycilam głód czytelniczy więc wracam do igły.
Dzisiaj pokażę wam komplet ręczników ,które wykonałam haftem geometrycznym.


Tutaj mały ręcznik,

A tu duży


Jest to ścieg łatwy , a ładnie ozdabia. Mam jeszcze jeden komplet ręczników do wyszycia. 
Na dzisiaj to wszystko.
Pozdrawiam was serdecznie i dziękuję za odwiedziny
Pa




3 komentarze:

  1. Prosty hafcik ale efekt niesamowity, bardzo ładny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ręczniki prezentują się rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się tak ozdobione ręczniki - świetnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )