środa, 12 marca 2014

W końcu koniec;)

Udało mi się wczoraj w końcu skończyć sal u Pelasi :D
Trwało to dość długo, ale mam to już za sobą. Jeżeli człowiek nie skończy od razu to potem się ciągnie za nim w nieskończoność. Tym bardziej , że wzorek był łatwy i sympatyczny.
 Oto moje wypocinki ;)

Na początku chciałam napisać " dobra wiadomość" , ale bałam się, że mi się nie zmieści, więc zostawiłam tak:


Tu całość

Jak na razie kumuluję wszystkie prace , jak znajdę odpowiednie ramki to je powieszę. 
Pozdrawiam was gorąco.

3 komentarze:

  1. śliczne hafciki,gratulję ukończenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczna kolekcja!
    Potwierdzam twoje słowa. Jak się człowiek od razu nie weźmie i nie zrobi, to potem ciągnie się jak katar ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te obrazki a najbardziej to, że napisy wyhaftowałaś po polsku. Chyba jako jedyna. Sama bym tak zrobiła. Może kiedyś, jak uda mi się znaleźć wzór... I zgadzam się, że jak odłoży się jakąś pracę na potem, to trudno skończyć.
    Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...