czwartek, 13 marca 2014

YummY skończone :)

Już jakiś czas temu przyszedł list z moim obrazkiem z zabawy RR- owej u Kasi. Jest prześliczny :)
Chciałabym podziękować dziewczętom za wspólną zabawę, wyhaftowały mi śliczny obrazek


Sama jeszcze wyszyłam dwa obrazki na kanwach Judyty i Anji. 
Tu pierwszy lodzik:


A tu drugie" maleństwo":


*************

Całkiem zapomniałam się pochwalić wygraną w Galeryjce za miastem http://galeryjkazamiastem.blogspot.it , to było jej pierwsze candy i to mi się udało:) je wygrać :D
Tu zdjęcia zapożyczone z bloga galeryjki:), mam nadzieję, że mi nie będzie miała za złe.


Zaznaczam :ZDJĘCIA NIE SĄ MOJE :)

Pozdrawiam was serdecznie











7 komentarzy:

  1. Bardzo smakowite te wyszywane maleństwa :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Ci za udział w mojej zabawie i sprawne wyszywanie naszych deserków :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznie!!! To pisałam ja - pierwszy łasuch Rzeczypospolitej.;) Gratuluję wygranej w candy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda tworzysz,niesamowite prace.Pięknie!!!Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznego! ;) a podkładki fajne :) Podziwiam ludzi umiejących dziergać, ja tylko łańcuszek umiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale narobiłaś mi ochotę na słodkie:) Mówiąc o słodkościach zapraszam do rozdawajki u siebie ------->http://negatyfffka.blogspot.com/2014/03/candy-u-negatyfffki.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...