środa, 19 marca 2014

Wymianka KAWA

Dzisiaj wam tylko pokażę co przygotowałam na wymiankę kawową u Małgosi z bloga Upominkowy świat  moją parą była   Żaneta   z bloga Zawirowania Zanci
Jako , że obie napotkałyśmy małe problemy z pocztą, obie dostałyśmy  paczki po terminie ( mi to zupełnie nie przeszkadza), najważniejsze jest to , że doszły paczki. Ja swojej nie zobaczę do kwietnia, gdyż mój mąż dopiero w kwietniu pojedzie do Polski. Paczka czeka na mnie u mojej mamy. Żaneta chciała mi przesłać do Włoch, ale poprosiłam by tego nie robiła. W tych ciężkich czasach poczta życzy sobie za dużo za przesyłki.
To jest paczuszka , którą ja przygotowałam




Zrobiłam szalik fru fru( ja go tak nazywam) w kolorach kawowych, od espresso po latte macchiato:)., kubek do kawy , kolczyki szydełkowe. Wiem od Żanety, że jej się spodobało :), więc uważam wymiankę za udaną.

Pozdrawiam was serdecznie :)




4 komentarze:

  1. Sam szal wystarczyłby, żeby wymianka była udana - jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłabym bardzo uradowana z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty, mnie już by zadowolił sam szal! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...