poniedziałek, 16 stycznia 2023

Baśka, czyli Barbara Anna Designs

 Chciałabym wam pokazać moje prace od Barbara Anna (hiszpańska projektantka). Zakochałam się w tych kolorowych, pełnych życia wzorkach. Nieduże , a jakie urocze . Często na kolorowych materiałach typu Lugana, Belfast, Murano.

Jak na razie mam tylko trzy wzory wyszyte, jeden w trakcie i milion w planach 😂.

Oto pierwsza Floral Dreams






wyszyłam ją na luganie 25ct, co dwie nitki. Krzyżyki wielkie , ale urocze, nie przeszkadzają mi.

Nastepna praca to pajączek , który wyszyłam na halloween


To maleństwo wyszyłam na aidzie , ale nie pamiętam czy to była 16ct , czy 18ct, ale raczej 16-tka ręcznie farbowana cebulą 😁

Kolejna to Winget Dream



Ją wyszłam na Belfast 32ct 

Czyż nie są urocze?

Teraz pracuję nad Matrioszką, nie pamiętam oryginalnej nazwy.

tak bedzie wygladać

a tyle mam wyszyte 

wyszywam ją na luganie 25ct, kolor niebieski metalik, co dwie niteczki , podobnie jak tą pierwszą wyżej. Zdjęcie nie oddaje jej urody , robione wieczorem przy lampce, na szczęście  widać błyszczącą nitkę 

Czyż nie są cudowne 😍.

Jeżeli,ktoś jest z was zainteresowany to jest mój filmik na youtube klick, tam ją zobaczycie lepiej 😀

Pozdrawiam Was serdecznie , do zobaczenia 









8 komentarzy:

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...