niedziela, 22 stycznia 2023

Motyl od Thea Gouverneur

Biedny motylek przeleżał 8 lat w szufladzie , aż go w końcu postanowiłam wziąć w swoje ręce i go wykończyć . Nie było to zamierzone. Kilka przeprowadzek, kilka lat bez xx i tak się złożyło. 

Teraz  w końcu zestaw od Thea Gouverneur został skończony i cieszy moje oko. 

Tak wyglądał ostatnio kiedy wam go pokazywałam


Teraz po dołożeniu 1328 znaków , tak mi mówi SAGA  , wygląda ....


Urocze maleństwo, które dało mi trochę w kość z powodu strasznej pikselozy. Częsta zmiana nitek, len, a do tego musiałam na zmianę kontrolować sagę i wzór kartkowy , gdyż w tym  na sadze kolory się nie zgadzały , nie mówię już o symbolach.
Na szczęście po sześciu dniach hafciarskich wyłonił się piękny motyl.
Uwierzcie mi lub nie , ale byłam pewna ,że len, na którym wyszywam jest kolor ecru , po praniu okazał się biały 😂 i jak tu nie prać swoich prac. Dalej nie rozumiem , niektórych dziewczyn co nie piorą swoich prac.

Praca ta jest zgłoszona do zabawy u Kasi


Ten rok zaczął się wyjątkowo dobrze. Pierwszy UFOk zrobiony.

Jako, że to praca skończona poddepnę ją jeszcze do jednej zabawy u Reni. Mam nadzieję, że sie kwalifikuje.








19 komentarzy:

  1. Świetny haft, ale chyba jest drobniutki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam i pracę i determinację by ją skończyć:) Piękny motylek:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten motyl i dobrze, że UFO-k został wysłany w kosmos :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, motylek jest delikatny ,cudenko
    Też bawię się u Reni, praca jeszcze do opublikowania.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny motyl! Cudnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny haft. :)
    Czasami praca, która sprawia problemy, jest później najbardziej ulubioną, a problemy wspomina się z sentymentem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. To wzięłaś się za bary z prawdziwym UFO-kiem i wygrałaś starcie . Piękny ten hafcik :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny start w nowym roku. Gratuluje ukończenia UFOka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik. Też mam takiego ufoka krzyżykowego i często myślę o jego wykończeniu, ale jakoś tak nie wychodzi.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, może i ty ukończysz starą pracę, ja mam zamiar pokończyć ich kilka .

      Usuń
  10. Śliczny motylek powstał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny motylek w delikatne kolory. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Len jest wymagający, ale efekt powala! Przepiękny haft, jest co podziwiać 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft! Jakby się chciało też tak umieć igiełką malować!
    Pozdrawiam!
    Motylek 🦋

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 #3

 hejka, jak zwykle na ostatni moment wstawiam moją prace do zabawy  u Karoliny Nie wyszła tak jak miała, ale cóż , na choince są też i miejs...